ردیاب برای افراد معلول و کم توان

ردیاب برای افراد معلول و کم توان دارای چه قابلیت هایی می باشد؟!

شاید این سوال برای شما عزیزان پیش آید که ردیاب برای افراد کم توان دارای چه امکانات و قابلیت هایی می باشد و آیا تهیه و خرید آن الزامی می باشد یا خیر؟

از این رو ما در این مقاله قصد توضیح ردیاب شخصی برای سالمندان را به طور کامل داریم تا شما را با این ردیاب جدید آشنا کنیم.

ردیاب یک وسیله برای موقعیت یابی افراد و یا وسیله های نقلیه مختلف مورد است.جی پی اس یکی از جالب ترین و کاربردی ترین اختراعات بشر می باشد.

در اوایل از این دستگاه برای کار های نظامی استفاده می کردند،اما امروزه با پیشرفت چشمگیر قابلیت های جی پی اس از این وسیله برای افراد معلول و کم توان،کودکان،حیوانات خانگی و …. استفاده می کنند.

شاید شما افراد کم توانی و معلولی را مشاهده کرده باشید که نمی توانند در بعضی مواقع از پس خود بر آیند و یا افراد سالمندی که به دلیل بیماری فراموشی (آلزایمر) مسیر خود را گم کرده اند و احتیاج به کمک دارند.

 

قابلیت های جدیدترین ردیاب برای معلولین

یکی از محصولات جدید جی پی اس برای معلولین، ردیاب شخصی Qbit از برند استیلاک می باشد.این ردیاب علاوه بر نشان دادن موقعیت به صورت آنلاین و لحظه ای دارای قابلیت های فراوان دیگری نیز می باشد.از قابلیت های این ردیاب می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • دکمه اضطراری SOS
  • قابلیت شنود
  • تعیین محدوده جغرافیایی
  •  دارای اپلیکیشن فارسی
  •  قابلیت صوتی دو طرفه

دکمه اضطراری : SOS از جمله قابلیت ها و مزیت های ردیاب شخصی Qbit می توان به دکمه اضطراری SOS اشاره کرد.دکمه اضطراری این امکان را به افرد کم توان می دهد تا در مواقع ضروری و احساس خطر با فشردن این دکمه با نزدیکان خود تماس بگیرند و موقعیت خود را به آن ها اطلاع دهند.البته لازم به ذکر است که از قبل باید شماره های نزدیکان خود را در اپلیکیشن ردیاب ذخیره کنید.

 

شنود صوتی : از دیگر قابلیت های جالب این ردیاب می توان به قابلیت شنود اشاره کرد.شما از طریق اپلیکیشن قادر به شنیدن صداهای اطراف فردی که ردیاب در دست اوست،می باشید.

 

تعیین محدوده جغرافیایی : شما می توانید با استفاده از اپلیکیشن ردیاب شخصی Qbit، محدوده مشخصی تعیین کنید. اگر فرد مورد نظری که ردیاب در دست اوست از محدوده جغرافیایی تعریف شده خارج شود،از طریق اپلیکیشن به شما هشدار داده می شود.

 

اپلیکیشن گوشی : ردیاب شخصی Qbit از سیستم عامل اندوید و IOS پشتیبانی می کند و شما می توانید نرم افزار این ردیاب را بر روی گوشی به صورت رایگان دانلود و نصب کنید و با استفاده از تنظیمات این نرم افزار قابلیت هایی که به آن نیاز دارید را بر روی آن تعریف کنید.

قابلیت صوتی دو طرفه : شما می توانید به صورت دو طرفه با ردیاب Qbit تماس صوتی برقرار کنید که هم صدای اطراف ردیاب را بشنوید و هم صدای شما از اسپیکر ردیاب پخش شود.این قابلیت نیز یکی از قابلیت های کاربردی این ردیاب محسوب می شود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد