بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

همان طور که می دانید محاسبه دقیق ساعت های کاری، اضافه کاری، کسری کار و ... در شرکت ها و ادارات بزرگ دشوار و گاهی امکان پذیر نمی باشد. به همین منظور امروزه برای ثبت دقیق تردد های کارمندان و محاسبه دقیق حقوق آن ها از دستگاه حضور و غیاب استفاده می کنند. در این مطلب قصد داریم به بررسی بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره بپردازیم و چند مورد از بهترین هارا به شما معرفی کنیم. لازم است قبل از آن به توضیح مختصری در مورد دستگاه حضور غیاب بپردازیم.


دستگاه حضور وغیاب


همان طور که گفتیم از دستگاه حضور و غیاب به منظور ثبت تردد استفاده می شود. درواقع کارمندان می توانند در این دستگاه زمان ورود و خروج خود را ثبت نمایند. این دستگاه به مدیران کمک می کند تا با سرعت و دقت بیشتری حقوق کارمندان را محاسبه کنند. هم چنین دستگاه حضور و غیاب برای کارمندان نیز دارای مزیت است. این دستگاه سبب می شود که ساعت های کاری کارمندان به طور دقیق محاسبه شود و حقی از کارمند ضایع نشود.


امروزه تمامی شرکت ها، کارخانجات، اداره های بزرگ از این دستگاه استفاده می کنند. وقتی تعداد کارمندان زیاد باشد، امکان محاسبه دقیق ساعت های کاری وجود ندارد. پس بهتر است برای نظم بیشتر و محاسبه دقیق تر حقوق در اخر ماه از این دستگاه استفاده شود. دستگاه های حضور و غیاب دارای انواع مختلفی می باشند که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.




انواع دستگاه حضور و غیاب


همان طور که گفتیم این دستگاه دارای انواع مختلفی می باشد. از انواع آن می توان به دستگاه تشخیص چهره، اثر انگشتی، کارتی، رمز عبوری اشاره کرد. البته باید توجه کنید که برخی از دستگاه ها از هر 4 روش شناسایی پشتیبانی می کنند و یا ممکن است از برخی روش ها پشتیبانی کنند. در ادامه به بررسی چند مدل از بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره می پردازیم.


دستگاه حضور و غیاب Uface 302


دستگاه حضور و غیاب UFace 302 از جمله بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره می باشد. این دستگاه علاوه بر پشتیبانی از روش تشخیص چهره از روش اثر انگشتی، کارت و رمزعبور نیز برای ثبت تردد پشتیبانی می کند. Uface 302 از جمله پیشرفته ترین دستگاه های کنترل تردد به شمار می رود این دستگاه از برند فراتکنو می باشد و دارای کیفیت بسیار بالایی است. از جمله ویژگی های مهم این دستگاه می توان به صفحه نمایش لمسی آن اشاره کرد.


از جمله ویژگی های خاص این دستگاه می توان به خروجی رله آن اشاره کرد. درواقع شما می توانید دستگاه را به یک درب متصل کنید تا با استفاده از آن ورود و خروج را کنترل کنید. توجه داشته باشید که دستگاه حضور و غیاب Uface302 نسبت به سایر دستگاه های کنترل تردد دارای قیمت بالاتری است. دلیل بالا بودن قیمت آن دو ویژگی صفحه نمایش لمسی و خروجی رله می باشد.


دستگاه حضور و غیاب MB2000


دستگاه حضور وغیاب MB2000 نیز مانند دستگاه Uface302 از هر 4 روش شناسایی چهره، اثر انگشت، کارت و رمزعبور پشتیبانی می کند. این دستگاه نیز جزو دستگاه های کنترل تردد گران قیمت می باشد. این مدل دستگاه نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و جزو بهترین دستگاه های فراتکنو است. MB2000 نیز دارای خروجی رله می باشد و می توان آن را به درب متصل کرد. توجه داشته باشید که درب مورد نظر باید برقی باشد. تفاوت اصلی این مدل دستگاه با Uface 302 در صفحه نمایش لمسی می باشد. Mb2000 دارای صفحه نمایش لمسی نمی باشد و به همین علت قیمت آن کمتر از Uface302 است. 




دستگاه حضور وغیاب UF100


یکی دیگر از بهترین دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره دستگاه UF100 فراتکنو می باشد. این مدل دستگاه نیز همانند دو مدل قبلی از هر 4 روش تشخیص چهره، اثر انگشت، کارت و رمزعبور پشتیبانی می کند. این دستگاه نسبت به دو دستگاه MB2000 و Uface302 دارای قیمت پایین تری است. دلیل پایین بودن قیمت آن دو ویژگی خروجی رله و صفحه نمایش لمسی است که این دستگاه ندارد. البته باید توجه داشته باشید که این دستگاه کیفیت بسیار بالایی دارد.


سخن پایانی


در این مطلب سعی داشتیم چند مورد از بهترین دستگاه های حضور وغیاب تشخیص چهره را به شما معرفی کنیم و هم چنین کمی اطلاعات در مورد دستگاه کنترل تردد به شما ارائه دهیم. لازم است در هنگام خرید سیستم حضور و غیاب در مورد مدل های متفاوت آن و انواع آن اطلاعات بیشتری بدست آورید تا بتوانید بهترین دستگاه حضور و غیاب را خریداری کنید.


در اینجا ما تنها 3 مدل از بهترین های برند فراتکنو را به شما معرفی کردیم. برند های متفاوتی در این زمینه فعالیت دارند اما برند فراتکنو دارای مزیت های بسیاری می باشد. از جمله مزیت های این برند این است که در کنار نرم افزار حضور وغیاب ، نرم افزار حقوق و دستمزد نیز ارائه می دهد. این نرم افزار قادر به محاسبه حقوق برا اساس ساعات کاری می باشد و کار مدیران را راحت می کند. امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد