مزایای خرید دزدگیر خودرو

در عصر امروز استفاده از تجهیزات فنی برای ارتقای امنیت انواع تجهیزات ضروری، اجتناب ناپذیر است. مانند بیشتر صنایع در صنعت خودروسازی، سازندگان تمام تلاش خود را برای اطمینان از ایمنی با به روز رسانی و افزودن ویژگی ها انجام می دهند. این تسهیلات با کمک تجهیزات مدرن و پیشرفته از سرقت وسایل نقلیه یا قطعات مربوط به وسیله نقلیه جلوگیری می‌کند. در این مقاله آشنایی با انواع دزدگیر ماشین به طور مفصل توضیح داده شده است.

یکی از ویژگی های به روز شده استفاده از دزدگیر خوب خودرو است. شکل دزدگیر خودرو ممکن است از مدلی به برند دیگر متفاوت باشد، اما تمامی دزدگیرهای خودرو موجود در بازار عملکرد ایمنی خودرو را انجام می دهند. اگر قصد خرید وسیله نقلیه را دارید، یک دزدگیر خوب انتخاب کنید تا امنیت کافی برای خودرو وجود داشته باشد، وسیله نقلیه بخرید. اگر اطلاعات کافی برای انتخاب دزدگیر با قیمت مناسب و حداکثر کارایی می خواهید، در ادامه به آن خواهیم پرداخت..

مزایای خرید دزدگیر ماشین

مزایای خرید دزدگیر خودرو یکی از دغدغه های صاحب خودرو است، به خصوص کسانی که در مجاورت خود پارکینگ ندارند یا مجبورندبرای انجام کاری خودروی خود را بیرون از پارکینگ پارک کنند.  به این معنی است که خودرو یا سایر لوازم و قطعات آن دزدیده می شود. نصب دزدگیر خودرو می تواند یک گزینه عالی برای ایمن نگه داشتن وسیله نقلیه شما باشد. استفاده از انواع دزدگیر موجود در بازار میزان سرقت خودرو را به میزان قابل توجهی کاهش داده است، چرا که سارقان معمولا خودروهایی را که دزدگیر ندارند یا دزدگیر معمولی دارند می برند. نکته اصلی این است که انتخاب دزدگیر مناسب خودرو می تواند ایمنی شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. از دیگر مزایای دزدگیر خودرو می توان به عوامل زیر اشاره کرد:

یکی دیگر از مزایای سیستم دزدگیر این است که می تواند به عنوان یک عامل بازدارنده در برابر بیشتر سرقت ها عمل کند. نصب سیستم امنیتی مانند دزدگیر خودرو مزایای زیادی دارد که از جمله آنها می توان به صرفه جویی در هزینه های بیمه اشاره کرد. برخی از شرکت های بیمه هزینه نصب دزدگیر خودرو را کم می دانند، زیرا داشتن دزدگیر خودرو خطر سرقت یا سرقت دستگاه را کاهش می دهد و امنیت بیشتری را برای خودرو فراهم می کند .

برخی از معایب انواع دزدگیر خودرو

دزدگیر خودرو معایبی دارد که می توان به عوامل زیر اشاره کرد :

اثر هشدار نادرست خودرو: بسیاری از دزدگیرها و سیستم های هشدار خودرو به دقت تنظیم شده اند تا به لرزش و حرکت انسان پاسخ دهند. یکی از دلایل آن این است که در برخی موارد پس از شنیدن زنگ هشدار نادیده گرفته می شود و به همین دلیل است که بسیاری از این آلارم ها درست مانند پرش یک گربه ولگرد کاذب هستند. تنها نتیجه این است که وقتی هر گوشه ای دزدیده می شود و توجهی به آن نمی شود، زیرا دیگران فکر می کنند که این اتفاق به دلیل پریدن گربه یا ماشین عبوری رخ می دهد. این به این معنی است که مردم نسبت به صدای دزدگیر ماشین بی واکنش شده اند و این می تواند همان اثر کاذب باشد.

 

اختلال در سیستم برق خودرو: در برخی موارد ممکن است دزدگیر خودرو به درستی تنظیم نشود که ممکن است باعث بروز مشکل فنی در سیستم برق خودرو شود. ممکن است جریان خودرو مختل شود. این مشکل توسط حرکت وسیله نقلیه جلوگیری می شود.

مشخصات انواع دزدگیر خودرو

سه نوع دزدگیر خودرو در بازار موجود است:

دزدگیر اتومبیل ساده

دزدگیر ماشین با درگاه سیم کارت

دزدگیر تصویری خودرو

برای افرادی که فضای پارک اختصاصی برای وسایل نقلیه خود ندارند، بهترین گزینه بعدی آنها استفاده از سیستم های ویدئویی است.

دزدگیر ماشین ساده:

آژیر یا هشدار ساده که در اکثر وسایل نقلیه وجود دارد و هنگام برخورد وسیله نقلیه، زنگ فورا به صدا در می آید. مشکل دزدگیرهای معمولی این است که اگر بگویید "اینجا" نمی توانید تشخیص دهید که اینجا دزدگیر ماشین است یا ماشین همسایه و حساسیت گوش ها به صدای این نوع دزدگیر کاهش می یابد. صدای آژیر از دور شنیده می شود، صدای دزدگیر روی ماشین، صدای دزدگیر روی سقف ماشین، گربه روی سقف می پرد، در ماشین را می خراشد، دزد فریبکار.

دزدگیر خودرو با درگاه سیم کارت:

این یکی از بهترین مدل های جدید دزدگیر موجود در بازار است. این دزدگیر قابلیت برقراری تماس با تلفن همراه را دارد و در صورت قرار دادن سیم کارت یا تماس گیرنده، در صورتی که سارق به وسیله نقلیه نزدیک شود و از تلفن همراه دزدگیر را صدا کند، نام دزدگیر مشخص می شود. در صورتی که سوئیچ در دسترس نباشد یا داخل وسیله نقلیه باقی مانده باشد، می توان با تماس با تلفن همراه درب خودرو را باز یا بسته کرد.

دزدگیر تصویری خودرو:

نسل جدیدی از این فناوری با سیستم پیچیده تر است. برد کنترل از راه دور این نوع مانیتور دزدگیر حداقل یک کیلومتر است. نحوه عملکرد ریموت کنترل به این صورت است که در صورت ضربه زدن به ماشین، علامت چکش روی ریموت مانیتور ظاهر می شود یا با باز شدن درب ماشین، علامت باز شدن درب ماشین روی مانیتور ظاهر می شود. به همین ترتیب در صورت باز شدن کاپوت خودرو، تصویر بر روی صفحه نمایش ریموت کنترل ظاهر می شود. اگر شیشه پنجره شکسته یا شیشه باز باشد، آژیر به صدا در می آید.

این دزدگیر دارای قفل کودک است و در هنگام رانندگی به طور خودکار در اولین ضربه را قفل می کند. یکی دیگر از مزیت های دزدگیر تصویری این است که درهای خودرو به طور خودکار با نزدیک شدن به خودرو باز می شوند و یا زمانی که از خودرو دور می شوند بسته می شوند. این زنگ هشدار به شما امکان می دهد از راه دور مشین را روشن کنید.

سخن آخر

برای ایمن نگه داشتن وسیله نقلیه خود، نصب دزدگیر اتومبیل ممکن است بهترین گزینه باشد. با استفاده از انواع دزدگیرهای موجود در بازار امروزه تعداد سرقت های خودرو بسیار کاهش یافته است. سه نوع دزدگیر ساده خودرو، سیم کارتی و دزدگیر تصویری در بازار موجود است. برای کسانی که جای پارک اختصاصی برای ماشین خود ندارند، بهترین گزینه استفاده از سیستم ویدئویی است.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد