راهنمای خرید دزدگیر ماشین


راهنمای خرید دزدگیر ماشین

همه ی افراد به دنبال خرید بهترین دزدگیر ماشین هستند ولی نمی دانند کدام نوع دزدگیر ماشین مناسب‎شان می باشد. ما در این مقاله سعی داریم انواع دزدگیر ماشین را مقایسه کنیم تا انتخاب و خرید شما آسان گردد. بسیاری از افراد نیز هستند که قیمت دزدگیر ماشین برای آنها بسیار مهم می باشد.بعضی ها به دنبال دزدگیر ماشین ارزان و بعضی به دنبال خرید گرانترین دزدگیر ماشین هستند و نمی دانند با بودجه ی محدود و کم،چه دزدگیر ماشینی بخرند تا هم از نظر کیفیت بالا باشد و هم از نظر کارایی مورد مطلوب باشد.

فروشگاه اینترنتی اینصب با ارائه انواع محصولات و مدل های دزدگیر ماشین،تمامی مشخصات و اطلاعات هر محصول را به طور کامل توضیح داده است و خرید این محصول را برای شما بسیار آسان کرده است.

خیلی از افراد امروزه وقت و زمان کافی برای خرید حضوری ندارند و یا زمانی برای مطالعه و تحقیق در مورد اینکه دزدگیر ماشین چی خوبه؟ ندارند،از این رو فروشگاه اینصب به آنان کمک می کند تا خریدی باکیفیت و بدون دردسر داشته باشند زیرا هم دارای خدمات سفارش آنلاین می باشد و هم به طور کامل ویژگی دزدگیرماشین را توصیف کرده است.

انواع دزدگیر ماشین

دزدگیر های ماشین شامل 3 نوع دزدگیر های ماشین ساده،تصویری و سیم کارتی می باشد.

  • دزدگیر ساده:این نوع دزدگیر ها از دسته ارزانترین دزدگیر ماشین هستند و هشدار دهی این دزدگیر ها فقط از طریق صدای آژیر امکان پذیر می باشد.همچنین برد این نوع دزدگیر ها کم و کارایی آن ‎فقط در محدوده مشخص می باشد.دزدگیر های ساده دارای معایبی هستند که بعضی از معایب زیر شامل موارد زیر می باشد:
  1. صدای آژیر این دسته از دزدگیر ها مشابه هم می باشد و تشخیص صدای دزدگیر ماشین خود کمی دشوار می باشد.
  2. که سارقان خودرو به خوبی می دانند که این نوع دزدگیر را چگونه غیرفعال کنند تا صدای آژیر آن فعال نشود.

اما با این حال اگر به دنبال خرید دزدگیر ارزان و کم قیمت هستید و قیمت برایتان اهمیت دارد،دزدگیر ساده بهترین گزینه می باشد. زیرا داشتن همین دزدگیر ساده از نظر امنیتی خیلی بهتر از مجهز نبودن ماشین به دزدگیر است زیرا بسیاری از سارقان با دیدن حتی چراغ دزدگیر ساده از دزدیدن ماشین خودداری می کنند. برای دیدن انواع برند های برتر دزدگیر ساده می توانید به سایت اینصب مراجعه کنید و تمامی دزدگیر ها را با مشخصات کامل بررسی و سپس اقدام به خرید کنید.

  • دزدگیر تصویری:این دسته از دزدگیر ها دارای ظاهر و کیت پیشرفته تری نسبت به دزدگیر های ساده هستند.از ویژگی های این دسته از دزدگیر ها می توان به کارایی .پو کیفیت بالای آن اشاره کرد،قیمت این نوع دزدگیر ها نسبت به دزدگیر های ساده بالاتر می باشد زیرا علاوه بر کیفیت و ظاهر پیشرفته،برد دزدگیر های تصویری بیشتر می باشد و همچنین در هنگام به صدا در آمدن آژِیر خودرو شما می توانید از طریق ویبره ی ریموت آگاه شوید.یکی از مزیت های قابل توجه دزدگیر های تصویری این است که شما از طریق ریموت تصویری می توانید از تمام اتفاقات با خبر شوید.امنیت دزدگیر تصویری نسبت به دزدگیر ساده بیشتر است. خیلی از افراد فکر می کنند تنها داشتن دزدگیر ساده کافی است و آشنایی با دزدگیر های تصویری ندارند و تفاوت بین این دو نوع دزدگیر را نمی دانند.

جهت مشاهده بهترین برند های دزدگیر تصویری می توانید به سایت اینصب مراجعه کنید و پس از دیدن مشاهده کامل مشخصات هر دزدگیر اقدام به خرید نمایید.برای خرید دزدگیر حرفه ای می توانید از محصولات این دسته از دزدگیر ها دیدن کنید.

از معایب دزدگیر تصویری می توانیم به فاقد ردیاب در آن اشاره کرد،هنگام ربوده شدن خودرو شما نمی توانید از محل آن با خبر شوید و برای داشتن جی پس اس شما باید علاوه بر دزدگیر ماشین از ردیاب نیز استفاده کنید تا این امکان را به شما بدهد.

  • دزدگیر سیمکارتی:این دسته از دزدگیر ها از پیشرفته ترین نوع دزدگیر ها می باشد و علاوه بر امکانات بالا و حرفه ای دارای ردیاب و جی پی اس می باشد. دزدگیر سیم کارت خور با اتصال به ردیاب خودرو می تواند این امکان را به صاحبان خودرو بدهد تا هنگام ربوده شدن خودرو، از مکان آن تا مدت محدودی با خبر شوند.

انواع دزدگیر ماشین

قیمت دزدگیر ماشین

دزدگیر های ماشین به دلیل انواع مختلف دارای قیمت های متفاوتی نیز هستند.قیممت های دزدگیر های ساده از حدودا 450 هزار تومان به بالا در حال نوسان است،همچنین قیمت دزدگیر های تصویری از حدودا 900 هزار تومان به بالا در حال نوسان می باشد.اگر محدودیت قیمتی ندارید و فقط کیفیت دزدگیر برایتان مهم است پیشنهاد ما دزدگیر های تصویری از مدل های استیل میت و اکتیو به شما عزیزان می باشد.

اگر بودجه ی مورد نظر شما برای خرید دزدگیر از حدودا یک میلیون و 500 هزار تومان تا بالای 2میلیون می باشد، دزدگیر ماشین تصویری از برند استیل میت بهترین گزینه برای شما می باشد.

نصب دزدگیر ماشین

از ملزومات نصب دزدگیر خودرو بر روی سیستم اتومبیل این است که صاحبان خودرو بتوانند با خیال راحت از وسیله نقلیه خود دور شوند.یکی از نکات مهم برای نصب دزدگیر این است که شما به تنهایی قادر به نصب نیستید و احتیاج به یک نصاب دارید که این قابلیت را فروشگاه اینترنتی اینصب در اختیار شما قرار می دهد.

چرا از دزدگیر ساده استفاده نکنیم؟

در دزدگیر های ساده قابلیت تنظیم سنسور وجود ندارد و نسبت به تمام واکنش ها عکس العمل نشان می دهد.به طور مثال اگر ماشین سنگینی از کنار ماشین شما عبور کند یا صدای صاعقه بلند باشد صدای آژیر ماشین شما به صدا در می آید و این موجب کلافگی می شود و آسایش را از شما می گیرد.همچنین صدای آژیر به صورت متوالی باعث ایجاد آلودگی صوتی برای همسایگان می شود.

سارقان خودرو گاهی اوقات از این ضعف دزدگیر ساده استفاده می کنند و با بلند کردن صدای مکرر دزدگیر ماشین،صاحبان خودرو را اذیت کرده و آن ها را اجبار به قطع صدای دزدگیر می کنند تا به راحتی به ماشین آن ها دسترسی داشته باشند و با سهولت ماشین آن ها را به سرقت ببرند.از این رو ما به شما خرید دزدگیر تصویری را پیشنهاد می کنیم.

 

راهنمای خرید دزدگیر ماشین

هنگام خرید بهترین دزدگیر ماشین شما باید به نکاتی توجه کنید.از نکات مهم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صدای قابل توجهی برای آژیر خودرو داشته باشد.
  • قابلیت تنظیم صدای حساسیت سنسور های خودرو را داشته باشد.
  • قابلیت جلوگیری از روشن شدن خودرو از طریق ریموت
  • گارانتی دزدگیر ماشین یکی از ویژگی های مهم برای دزدگیر است.

برای خرید مطمئن و با کیفیت می توانید به مجموعه ی اینصب اعتماد کنید.