پر فروش ترین ردیاب سیمکارتی

تا کی میخوای از دزدگیر استفاده کنی وقتی همه ی سارقین میتونن به راحتی اونو غیر فعال کنن ؟

غیرفعال کردن دزدگیر برای سارقین دیگه کاری نداره و ما تو این مقاله قصد داریم به توضیح و معرفی انواع ردیاب خودرو بپردازیم تا خرید ردیاب خودرو و برای شما عزیزان آسان کنیم.

انواع ردیاب خودرو در ایران

ردیاب خودرو، وسیله ای برای ردیابی آنلاین و لحظه ای می باشد که موقعیت را به صورت دقیق به شما نشان می دهد و شما از هر مسافتی قادر به کنترل کردن مکان خودرو هستید. جی پی اس ماشین دارای انواع مختلف می باشد که می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  •  ردیاب خودرو بدون سیمکارت

جی پی اس خودرو بدون سیمکارت در ایران موجود می باشد اما تعداد این نوع جی پی اس ها در ایران بسیار کم و محدود می باشد که بیشتر اوقات مورد مصرف افراد نظامی قرار می گیرد و فروش آن برای افراد عادی مجاز نیست.

  • ردیاب خودرو سیمکارتی

جی پی اس های سیمکارتی در بازار در انواع مختلف آهنربایی و سیمی موجود می باشند و خرید آن برای افراد عادی نیز مجاز است زیرا ردیابی ماشین از طریق ردیاب های سیمکارتی برای جلوگیری از خودرو در برابر سرقت است.

ردیاب های آهنربایی

این نوع ردیاب ها شارژی هستند و نیازی به نصب ندارند. یکی از مواردی که هنگام خرید این نوع ردیاب ها باید به آن دقت کنید موضوع دقت آن در ردیابی می باشد.

ردیاب های شارژی و یا آهنربایی دارای دقت پایینی هستند و برای هر بار شارژ کردن باید آن را از خودرو جدا کنید و در تمام مدت شارژ ردیاب، خودرو فاقد ردیاب می باشد که امکان سرقت خودرو در این لحظه وجود دارد.

ردیاب سیمی

جی پی اس سیمی از باتری و یا برق خودرو تغذیه می کند و نیاز به نصب دارد و حتما باید از نصابی ماهر برای نصب استفاده کنید. یکی از مواردی که هنگام خرید جی پی اس سیمی باید به آن توجه کنید وجود باتری بکاپ در ردیاب می باشد که اگر سارق برق خودرو را قطع کرد ، ردیاب غیرفعال نشود و کارایی خود را از دست ندهد.

معایب ردیاب خودرو بدون سیمکارت

قابلیت های ردیاب های بدون سیمکارت نسبت به ردیاب های سیمکارتی کمتر می باشد و از امکانات کمتری برخوردار است. همچنین در ردیاب های سیمکارتی نوع سیمی از بهترین موارد می باشد و حتما برای ردیابی دقیق،ردیاب سیمکارتی از نوع سیمی را اولویت اول خود قرار دهید. از قابلیت های جی پی اس خودرو سیمکارتی از نوع سیمی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای قابلیت شنود
  • ردیابی آنلاین و دقیق
  • قابلیت کلید SOS
  • تعریف محدوده ی جغرافیایی
  • تعیین سرعت مجاز
  • دارای اپلیکیشن اندروید و IOS
  • امکان تماس صوتی دو طرفه
  • کنترل خودرو از راه دور
  • هشدار باز شدن درب خودرو

ردیاب های بدون سیمکارت دارای قابلیت های بالا نمی باشند و به دلیل کمبود این نوع ردیاب در بازار باید پول زیادی برای خرید آن صرف کنید با اینکه امکانات جی پی اس خودرو بدون سیمکارت بسیار کم می باشد.

پس اگر قصد خرید ردیاب خودرو را در جهت جلوگیری از سرقت ماشین دارید حتما ردیاب سیمکارتی تهیه کنید تا بتوانید از امکانات و قابلیت های جی پی اس استفاده کنید.

خرید بهترین ردیاب سیمکارتی

فروشگاه اینصب انواع محصولات از بهترین برند ها را در فروشگاه قرار می دهد. شما می توانید ردیاب های مختلفی را از برند های معروف وایزر، استیلاک، زنوتیک، نورون و … را در فروشگاه اینصب مشاهده کنید.

از بهترین ردیاب های  سیمی سیمکارتی می توان به ردیاب های برند استیلاک اشاره کرد. ردیاب های استیلاک در بازه زمانی کوتاه به دلیل رضایت بسیار زیاد، جزء پر فروش ترین ردیاب های خودرو شد.

با وجود تحریم ها و فیلترینگ های شدید ردیاب های برند استیلاک دچار هیچ گونه قطعی نشدند زیرا تمامی سرور های این ردیاب داخل ایران می باشد و دستگاه ها تماما رجیستری شده اند.

از انواع ردیاب های خودرو استیلاک می توان به دو مدل زیر اشاره کرد :

  • ردیاب GT06
  • ردیاب ST30

خرید بهترین ردیاب سیمکارتی

جی پی اس GT06 و  ST30  هر دو از کامل ترین و حرفه ای ترین ردیاب های خودرو می باشند. این دو نوع ردیاب از نوع سیمی می باشند و هردو دارای باتری بکاپ هستند.

از تفاوت های ردیاب خودرو GT06 و ردیاب ST30 می توان به موارد زیر را نام برد :

  1. جی پی اس GT06 دارای قابلیت هشدار باز شدن درب خودرو نمی باشد ولی جی پی اس ST30 دارای این قابلیت است.
  2. در ردیاب خودرو GT06 امکان برقراری تماس دو طرفه وجود ندارد ولی در ردیاب خودرو ST30، برقراری تماس دو طرفه امکان پذیر می باشد.
  3. ردیاب gt06 نسبت به ردیاب st30 دارای نصب آسان تری می باشد.
  4. هزینه ریاب GT06 نسبت به ST30 کمتر می باشد.