ردیاب GPS  برای خودروهای هیبریدی


حتما می دانید در سال های اخیر جهش بزرگی در فناوری خودرو به نام خودروهای هیبریدی رخ داده است که نتیجه توجه و تعهد به وضعیت کره زمین و کاهش هزینه های مصرف سوخت است. خودروهای هیبریدی مصرف سوخت و آلایندگی کمتری نسبت به خودروهای معمولی دارند. افرادی که تصمیم دارند از این خودرو برای تردد در خیابان ها استفاده کنند، گام بزرگی در جهت کاهش آلودگی های زیست محیطی برمی دارند. البته دارندگان خودروهای هیبریدی هزینه کمتری برای مصرف سوخت می پردازند. بنابراین فناوری به کار رفته در خودروی هیبریدی هم از بعد فردی و هم از بعد جمعی ارزشمند است و همین امر دلیل افزایش توجه به این خودروهای به اصطلاح سبز است. در این مقاله قصد داریم مزایا و معایب استفاده از خودروهای هیبریدی را برای مصرف کنندگان ایرانی و دلایل تجهیز این خودرو به جدیدترین سیستم ضد سرقت مجهز به ردیاب جی پی اس خودرو را توضیح دهیم. با ما همراه باشید.

چگونه می توان با خرید خودروهای هیبریدی در هزینه ها صرفه جویی کرد؟

استفاده از خودروهای هیبریدی مزایای بیشتری برای مالکان دارد که مهمترین آن صرفه جویی در مصرف سوخت است. این خودروها به دلیل ساختار داخلی خود که از موتور داخلی، موتور الکتریکی و باتری تشکیل شده است، مصرف انرژی مشابهی دارند و در نتیجه مصرف سوخت کمتری نسبت به خودروهای معمولی دارند. این خودروها برای افرادی که در شهرهای شلوغ مانند تهران زندگی می کنند بسیار به صرفه خواهد بود چراکه مصرف سوخت این ماشین ها در ترافیک کمتر است.

تاثیر ماشین های هیبرید بر محیط زیست

این خودروها به دلیل استفاده از موتورهای الکتریکی، تأثیر مثبتی در محیط زیست و عدم آلودگی هوا خواهند داشت. این ماشین ها در کنار موتور بنزینی که دارند، از موتور الکتریکی و برقی نیز استفاده می کنند و به همین دلیل آلودگی ها بسیار کمتر است و قابل قیاس با ماشین های بنزینی نیست. در نتیجه، موتور الکتریکی با کمک یک موتور معمولی در دسترس است، مصرف سوخت کمتر است و می توانید تعداد دفعات کمتری را به پمپ بنزین نیاز داشته باشید.

برای خرید ردیاب شخصی کلیک کنید.

طبق گفته تمامی شرکت های تولید کننده خودرو، چهار مدل خودرو هیبریدی وارد کرده اند که به خودروهای سبز معروف هستند و آلودگی کمتری دارند:

وسایل نقلیه با شارژ باتری (BEVs)

وسایل نقلیه هیبریدی پلاگین (PHEVs)

تجهیزات حمل و نقل ترکیبی (HEVs)

وسایل نقلیه الکتریکی (FCEVs)

در میان این مدل ها، مدل ترکیبی یا همان هیبریدی از سرعت و قدرت بالاتری برخوردار است و. مشکلات خودروهای تمام برقی را ندارند. نحوه کار این خودروها به این صورت است که زمانی که شما از بنزین استفاده می کنید از موتور برقی غیرفعال می شود و برعکس.  در چنین حالتی به هر دو موتور فشار کمتری وارد می شود چراکه همزمان باهم فعال نمی شوند.

معایب خودروهای هیبریدی

برای آشنایی کامل با فناوری این وسایل نقلیه، بهتر است که درباره معایب و مشکلات آن نیز آگاه باشید . دو شرکت کلیدی تویوتا و هیوندای به طور فزاینده ای خودروهای هیبریدی تولید می کنند که در سال های اخیر به شهرهای ایران وارد شده استطبق بررسی های انجام شده در خصوص مشکلات این خودروها که به سلیقه مصرف کننده گان مربوط می شود و در واقع مشکل اصلی این خودروها نیستمی توان به موارد زیر اشاره کرد:

·        اگر دوست دارید با خودروی اسپریت رانندگی کنید، به دلیل وزن اضافی باتری این خودروها، باید قید انها را بزنید.

·        اگر مسیر رانندگی شما بیشتر در مناطق بین شهری و بدون ترافیک است، موتور بنزینی این خودرو باید فعال باشد. استفاده از موتورهای الکتریکی در مسیرهای ترافیکی شهری الزامی است.

·        اما اگر فکر می کنید قصد دارید صندوق عقب بزرگ داشته باشید، باید خودروهای هیبریدی را دلیلی برای اشغال فضای خودرو بدانید. فضای خودرو بین موتورها و باتری ها نسبت به خودروهای مشابه جعبه های کوچک تری را مصرف می کنند.

راه های محافظت از خودروهای هیبریدی

نگهداری خودروهای هیبریدی مانند خودروهای دیگر است اما با توجه به اینکه قیمت این خودروها در ایران نسبت به بازار جهانی بیشتر است، طبیعتا قیمت لوازم آن نیز بیشتر است و بهتر است از لوازم امنیتی مانند ردیاب جی پی اس خودرو و دزدگیرهای پیشرفته استفاده کنید.

با گذشت زمان و پیشرفت علم و فناوری، انواع محصولات در صنعت خودروسازی تولید شده است. نسل جدید سیستم های امنیتی  مانند انواع GPS  می تواند در حفظ و نگهداری ماشین شما بسیار کمک کننده باشد. به عنوان مثال در صورت هر حرکت مشکوک یا غیر ضروری، یا در صورت سرقت، می توانید از هرجایی که هستید، خودروی خود را خاموش کنید.  از سوی دیگر ردیاب ها باعث کاهش مصرف صوخت می شوند. زمانیکه شما از ردیاب در خودروهای سبز استفاده کنید، بیش از پیش مصرف سوختتان کاهش می یابد و در هزینه ها صرفه جویی می شود.

مزایای ردیاب برای خودروهای هیبریدی

مشاهده آخرین مکان و سرعت خودرو

خود بازتابی در حرکت

پیدا کردن یک خود دزدیده شده

نگاهی به خود در صفر

این یک امانت است و شما یک اجاره کننده هستید

نظرات در مورد رانندگی جوانان و کارکنان

از ردیاب نصب شده روی خودروهای هیبریدی چه توقعاتی باید داشته باشید؟

سیستم GPS برای حمل و نقل هیبریدی با استفاده از یک برنامه کاربردی کار می کند و دستگاه GPS را به وسیله نقلیه اختصاص می دهد شناسایی موقعیت مکانی واقعی مفید است. . داده ها و اطلاعات ارائه شده توسط این دستگاه شامل تماس های تلفنی انجام شده از طریق پیامک