قیمت ردیاب حیوانات خانگی


ردیاب حیوانات

ردیاب حیوانات خانگی یکی از خفن ترین محصولات استیلاک می باشد.خیلی از کسانی که دارای حیوانات خانگی هستند همیشه نگران گم شدن حیوانات خانگی خود هستند . امروزه با آگهی های حیوانات گم شده بسیار مواجه شده اید . افرادی که صاحب حیوان خانگی هستند هنگام بیرون بردن حیوانات خانگی خود دچار استرس گم شدن حیوانات خود می شوند.

استیلاک برای برطرف کردن این مشکل و نگرانی محصولی به نام ردیاب حیوانات به بازار عرضه کرده است.اسم این محصول، ردیاب شخصی Qbit از برند استیلاک می باشد.شما می توانید این ردیاب کوچک را به حیوانات خود نصب کنید تا همیشه از موقعیت حیوان خانگی خود در هر لحظه با خبر شوید. با خرید ردیاب کیوبیت شما می توانید با خیال راحت حیوانات خود را بیرون ببرید و یا زمانیکه حوصله بیرون بردن حیوان خانگی خود را ندارید می توانید اجازه دهید تا حیوانتان به تنهایی بیرون رود،زیرا شما با وصل کردن ردیاب به حیوان خود از موقعیت آن با خبر هستید.

این محصول دارای پشتیبانی قوی و خوب و همچنین دارای نرم افزاری با قابلیت های فراوان می باشد.ردیاب شخصی استیلاک از نظر سخت افزاری و نرم افزاری دارای عملکرد قوی می باشد.

قابلیت ردیاب حیوانات

  • این ردیاب بسیار کوچک در وزن 33گرم می باشد و شما می توانید این ردیاب را بر روی قلاده و یا لباس حیوانات استفاده کنید.شما می توانید ردیاب شخصی را یا به قلاده در صورت امکان اتصال کنید و یا در جیب لباس پت خود قرار دهید.همچنین کیوبیت دارای بند جداگانه برای ردیاب می باشد که امکان آویزان کردن آن بر روی گردن حیوانات وجود دارد.
  • ردیاب استیلاک دارای قابلیت شنود می باشد و زمانیکه شما از حیوان خانگی خود دور هستید می توانید با حیوانات خود صحبت کنید.
  • همچنین این ردیاب ها دارای نقطه SOS می باشند و زمانیکه حیوان شما گم شود،یابنده می تواند با فشار دادن این دکمه با شما تماس دو طرفه ایجاد کند.این ردیاب همانند گوشی موبایل عمل می کند.
عملکرد ردیاب حیوانات

ردیاب شخصی یکی دستگاه بسیار کوچک می باشد که می توانید آن را برای حیوان خانگی خود استفاده کنید.این ردیاب دارای اپلیکیشن می باشد.نرم افزار ردیاب شخصی دارای زبان اختصاصی فارسی می باشد و در نسخه اندروید و IOS عرضه شده است.نام نرم افزار شخصی track solid pro  می باشد.برای افرادی که دارای گوشی آیفون هستند می توانند این برنامه را از App store  و کسانی که دارای گوشی اندروید هستند می توانند از play store این نرم افزار را دانلود کنند.

قابلیت نرم افزار ردیاب حیوانات

  • بازپخش مسیر های رفته روی نقشه
  • تعیین محدوده جغرافیایی
  • مسیر یابی از طریق برنامه
  • خاموش کردن دستگاه ردیاب
  • تعیین نحوه اطلاع رسانی هشدار اضطراری
  • خاموش کردن دستگاه ردیاب
  • فعال کردن قابلیت پیدا کردن دستگاه

اشخاصی که قصد استفاده از این ردیاب را برای حیوانات خود دارند می توانند این دو قابلیت را برای نرم افزار خود تعریف کنند تا از موقعیت لحظه به لحظه ی حیوان خود با خبر باشید.

  • تعیین محدوده جغرافیایی : با استفاده از ردیاب qbit شما می توانید برای حیوان خانگی خود محدوده جغرافیایی تعیین کنید و زمانی که حیوان خانگی شما از آن محدوده خارج می شود از طریق نرم افزار ردیاب به شما هشدار داده می شود.
  • قابلیت شنود : همچنین با داشتن این ردیاب شما می توانید تمام اتفاقات و صداها را به طور کامل شنود کنید.

ردیاب استیلاک qbit یک ردیاب شخصی می باشد.این ردیاب دارای کاربرد های فراوانی می باشد.علاوه بر استفاده این محصول برای حیوانات شما نیز می توانید از این ردیاب برای کودکان خود و یا افرادی که دارای بیماری فراموشی و یا به اصطلاح آلزامیر هستند،استفاده کنید.

دزدگیر اماکن چی بخرم؟

دزدگیر اماکن دارای برند ها و انواع مختلفی می باشد. بهتر است قبل از خرید دزدگیر اماکن، در این زمینه کسب اطلاعات کنید تا بتوانید بهترین دزدگیر اماکن را خریداری کنید. در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین دزدگیر های اماکن آشنا کنیم و برند های شناخته شده و معروف آن را مورد بررسی قرار دهیم.

بهترین دزدگیر منزل

همان‌طور که می‌دانید دزدگیر منزل یا دزدگیر اماکن یک سیستم ضدسرقت می‌باشد که به منظور بالابردن امنیت مکان موردنظر استفاده می‌شود. دزدگیر منزل دارای قطعات مختلفی است که اصلی ترین آن دستگاه مرکزی می باشد. تمامی قطعات از این دستگاه فرمان می گیرند. دستگاه مرکزی را قلب سیستم می نامند چراکه با از کار افتادن آن، عملکرد سیستم متوقف می شود.

دستگاه‌ های دزدگیر اماکن دارای انواع مختلفی می‌باشند که هر کدام با توجه به کارآیی، مورد استفاده قرار می گیرند. به طور مثال از انواع دزدگیر اماکن می توان به دزدگیر های اماکن مجهز به دستگاه تلفن کننده اشاره کرد. لازم است در ابتدا نیاز خودرا شناسایی نموده و سپس دزدگیرهای اماکن را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید مناسب ترین و بهترین دزدگیر اماکن را خریداری کنید.

بهترین دزدگیر اماکن

همان طور که گفته‌شد دزدگیرهای اماکن دارای انواع مختلفی می‌باشند و همین موضوع سبب شده تا قیمت‌های متفاوتی نیز داشته‌باشند. البته برند دستگاه دزدگیر اماکن نیز یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت می باشد. در ادامه چند مدل از بهترین دزدگیرهای اماکن را به شما معرفی خواهیم کرد.

دزدگیر اماکن فایروال مدل F10

یکی از پیشرفته ترین و بهترین دزدگیر های اماکن، دزدگیر اماکن فایروال مدل F10 می باشد. این مدل دزدگیر از امکانات پیشرفته ای برخوردار است و هم چنین کیفیت بالایی دارد. اگر قصد خرید یک دزدگیر اماکن پیشرفته و با کیفیت را دارید، دزدگیر اماکن F10 گزینه ی مناسبی می باشد.

این مدل دزدگیر مجهز به تلفن کننده سیمکارتی می باشد. البته دزدگیرهای اماکن دیگری نیز هستند که دارای تلفن کننده سیمکارتی می باشند اما قیمت آن ها کمتر است اما این دستگاه دارای یک ویژگی و قابلیت جالب و منحصر به فرد می باشد. دزدگیر اماکن F10 این امکان را برای شما فراهم می سازد تا از راه دور به وسایل برقی منزل خود کنترل داشته باشید و بتوانید آن هارا خاموش یا روشن نمایید. بسیاری از افراد تنها به دلیل این ویژگی، دزدگیر اماکن F10 را خریداری می کنند.

دزدگیر اماکن گپ T11

این مدل دزدگیر گپ مانند دزدگیر F7 فایروال دارای تلفن کننده خط شهری می باشد. همان طور که در بالاتر گفته شد این تلفن کننده به خط شهری تلفن وصل می شود و با قطع شدذن خط شهری، غیرفعال می شود. این مدل دزدگیر از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و یکی از با کیفیت ترین دزدگیر ها محسوب می شود.

مزایای استفاده از ردیاب خودرو

ردیاب خودرو و مزایای استفاده از ردیاب خودرو چیست؟چرا باید از ردیاب خودرو استفاده کنیم؟کاربرد ردیاب خودرو؟

این سوال ها یکی از رایج ترین سوال ها هنگام خرید ردیاب خودرو می باشد.

ردیاب خودرو یک وسیله بسیار کوچک می باشد که از طریق یک سیم کارت فعال می شود و از طریق این ردیاب شما می توانید از محل دقیق و لحظه به لحظه ماشینتان با خبر شوید.

امروزه با توجه به افزایش سرقت خودرو همه ی صاحبان خودرو در تلاش اند تا امنیت خودرو هایشان را افزایش دهند.خیلی از افراد فکر می کنند که با داشتن دزدگیر تصویری امنیت خودرو هایشان تامین است اما داشتن دزدگیر خوب به تنعایی کافی نیست!

زیرا با سرقت خودرو شما نمی توانید  از طریق دزدگیر تصویری از محل و موقعیت ماشینتان لحظه به لحظه با خبر شوید و این یکی از مشکلات دزدگیر خودرو می باشد.

به همین دلیل برای کسانی که امنیت خودرو هایشان بسیار پر اهمیت می باشد و خودروهایشان جای پارک امنی ندارد توصیه می شود از دزدگیر خوب و ردیاب همزمان استفاده کنند.

کاربرد و مزایای ردیاب ماشین

ردیاب ماشین یکی از پرکاربرد ترین وسیله ها برای خودرو می باشد که برخی از این کاربرد ها عبارت است از:

  • از طریق ردیاب ماشین شما می توانید از لحظه به لحظه موقعیت ماشینتان با خبر شوید.
  • یکی از قابلیت های ردیاب،خاموش کردن خودرو از راه دور می باشد.
  • با داشتن ردیاب خودرو شما می توانید سرعت مجاز برای ماشینتان تعریف کنید.
  • مشخص کردن محدوده ی جغرافیایی برای خودرو یکی از قابلیت های دیگر ردیاب می باشد.
  • ردیاب مسیر حرکت ماشین در بازه‌های زمانی مختلف را با زمان و تاریخ دقیق ثبت می کند.

با توجه به این کاربرد ها و مزایای ردیاب ماشین می توان متوجه شد که دزدگیر دارای همچین قابلیت هایی نمی باشد.البته باید توجه داشته باشید که تمامی ردیاب های ماشین دارای همچین قابلیت هایی نمی باشد.شرکت استیلاک یکی از شرکت های نامی و معروف در زمینه تولید ردیاب خودرو می باشد.

یکی از معروف ترین انواع ردیاب خودرو مدل st30 می باشد.این ردیاب یکی از ردیاب های پر فروش با قابلیت هایی از قبیل شنود داخل خودرو،موقعیت یابی آنلاین و… اشاره کرد.

یکی از کاربرد های مهم ردیاب برای شرکت های حمل و نقل می باشد.این شرکت ها می توانند از طریق ردیاب از موقعیت،سرعت و محدوده جغرافیایی راننده ها با خبر باشند و آن ها را نظارت کنند.

مزایای داشتن جی پی اس ماشین

کنترل کردن ماشین از راه دور

اگر شما از آن دسته افرادی می باشید که همیشه نگران خودرو ی خود هستید و همیشه استرس باز ماندن در ها و یا پنجره ها و یا از این قبیل مشکلات می باشید با نصب ردیاب خودرو بر روی ماشینتان می توانید نگرانی خود را بر طرف کنید.با نصب ردیاب خودرو می توانید به صورت آنلاین توسط پنلی که در دسترس دارید ماشین خود را چک کنید .

دارای ابعاد کوچک

ردیاب های خودرو در دو نوع آهنربایی و سیمس می باشند.یکی از مزایای ردیاب ماشین این است که در ابعاد های کوچک طراحی و ساخته می شوند و هیچ کس از وجود آن در خودرو مطلع نمی شود.

خاموش کردن خودرو از راه دور

این قابلیت در تمامی ردیاب های خودرو موجود نمی باشد زیرا ردیاب های ارزان خودرو به دلیل قیمت کمتر دارای  قابلیت های کم و محدود می باشند.ردیاب هایی با قیمت بالاتر که دارای قیمت بیشتری می باشند دارای این قابلیت هستند.این قابلیت برای زمانیکه خودرو شما دزدیده شده است بسیار پر کاربرد می باشد.

ردیاب ماشین مناسب چه افرادی می باشد؟

ردیاب خودرو برای کسانی که ماشین هایشان دارای جای پارک امنی نمی باشد توصیه می شود.این افراد همیشه نگران خودرو هایشان هستند و در شهر های بزرگ به دلیل کمبود جای پارک همیشه مجبور می شوند تا خودرو هایشان را دور تر از فضای خانه پارک کنند.استفاده از جی پی اس ماشین برای این افراد از الزامات می باشد تا نگرانی خود را برای همیشه بر طرف کنند.

افرادی که دارای ماشین های کگران قیمت هستند علاوه بر دزدگیر خوب و حرفه ای،بهتر است از ردیاب ماشین نیز استفاده کنند.زیرا سارقان می توانند با غیر فعال کردن دزدگیر ماشین شما را به راحتی سرقت کنند اما با وجود ردیاب شما می توانید موقعیت و محل خودرو ی خود رو تشخیص دهید و از سرقت به سرعت جلوگیری کنید.ردیاب به دلیل داشتن ابعاد کوچک دیده نمی شود و سارقان متوجه آن نمی شوند.

برای خرید ردیاب خوب  با بهترین برند می توانید به مجموعه ی استیلاک اعتماد کنید تا بهترین محصول را به همراه گارانتی معتبر و طولانی دریافت کنید.

بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

همان طور که می دانید محاسبه دقیق ساعت های کاری، اضافه کاری، کسری کار و ... در شرکت ها و ادارات بزرگ دشوار و گاهی امکان پذیر نمی باشد. به همین منظور امروزه برای ثبت دقیق تردد های کارمندان و محاسبه دقیق حقوق آن ها از دستگاه حضور و غیاب استفاده می کنند. در این مطلب قصد داریم به بررسی بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره بپردازیم و چند مورد از بهترین هارا به شما معرفی کنیم. لازم است قبل از آن به توضیح مختصری در مورد دستگاه حضور غیاب بپردازیم.


دستگاه حضور وغیاب


همان طور که گفتیم از دستگاه حضور و غیاب به منظور ثبت تردد استفاده می شود. درواقع کارمندان می توانند در این دستگاه زمان ورود و خروج خود را ثبت نمایند. این دستگاه به مدیران کمک می کند تا با سرعت و دقت بیشتری حقوق کارمندان را محاسبه کنند. هم چنین دستگاه حضور و غیاب برای کارمندان نیز دارای مزیت است. این دستگاه سبب می شود که ساعت های کاری کارمندان به طور دقیق محاسبه شود و حقی از کارمند ضایع نشود.


امروزه تمامی شرکت ها، کارخانجات، اداره های بزرگ از این دستگاه استفاده می کنند. وقتی تعداد کارمندان زیاد باشد، امکان محاسبه دقیق ساعت های کاری وجود ندارد. پس بهتر است برای نظم بیشتر و محاسبه دقیق تر حقوق در اخر ماه از این دستگاه استفاده شود. دستگاه های حضور و غیاب دارای انواع مختلفی می باشند که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.




انواع دستگاه حضور و غیاب


همان طور که گفتیم این دستگاه دارای انواع مختلفی می باشد. از انواع آن می توان به دستگاه تشخیص چهره، اثر انگشتی، کارتی، رمز عبوری اشاره کرد. البته باید توجه کنید که برخی از دستگاه ها از هر 4 روش شناسایی پشتیبانی می کنند و یا ممکن است از برخی روش ها پشتیبانی کنند. در ادامه به بررسی چند مدل از بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره می پردازیم.


دستگاه حضور و غیاب Uface 302


دستگاه حضور و غیاب UFace 302 از جمله بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره می باشد. این دستگاه علاوه بر پشتیبانی از روش تشخیص چهره از روش اثر انگشتی، کارت و رمزعبور نیز برای ثبت تردد پشتیبانی می کند. Uface 302 از جمله پیشرفته ترین دستگاه های کنترل تردد به شمار می رود این دستگاه از برند فراتکنو می باشد و دارای کیفیت بسیار بالایی است. از جمله ویژگی های مهم این دستگاه می توان به صفحه نمایش لمسی آن اشاره کرد.


از جمله ویژگی های خاص این دستگاه می توان به خروجی رله آن اشاره کرد. درواقع شما می توانید دستگاه را به یک درب متصل کنید تا با استفاده از آن ورود و خروج را کنترل کنید. توجه داشته باشید که دستگاه حضور و غیاب Uface302 نسبت به سایر دستگاه های کنترل تردد دارای قیمت بالاتری است. دلیل بالا بودن قیمت آن دو ویژگی صفحه نمایش لمسی و خروجی رله می باشد.


دستگاه حضور و غیاب MB2000


دستگاه حضور وغیاب MB2000 نیز مانند دستگاه Uface302 از هر 4 روش شناسایی چهره، اثر انگشت، کارت و رمزعبور پشتیبانی می کند. این دستگاه نیز جزو دستگاه های کنترل تردد گران قیمت می باشد. این مدل دستگاه نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و جزو بهترین دستگاه های فراتکنو است. MB2000 نیز دارای خروجی رله می باشد و می توان آن را به درب متصل کرد. توجه داشته باشید که درب مورد نظر باید برقی باشد. تفاوت اصلی این مدل دستگاه با Uface 302 در صفحه نمایش لمسی می باشد. Mb2000 دارای صفحه نمایش لمسی نمی باشد و به همین علت قیمت آن کمتر از Uface302 است. 




دستگاه حضور وغیاب UF100


یکی دیگر از بهترین دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره دستگاه UF100 فراتکنو می باشد. این مدل دستگاه نیز همانند دو مدل قبلی از هر 4 روش تشخیص چهره، اثر انگشت، کارت و رمزعبور پشتیبانی می کند. این دستگاه نسبت به دو دستگاه MB2000 و Uface302 دارای قیمت پایین تری است. دلیل پایین بودن قیمت آن دو ویژگی خروجی رله و صفحه نمایش لمسی است که این دستگاه ندارد. البته باید توجه داشته باشید که این دستگاه کیفیت بسیار بالایی دارد.


سخن پایانی


در این مطلب سعی داشتیم چند مورد از بهترین دستگاه های حضور وغیاب تشخیص چهره را به شما معرفی کنیم و هم چنین کمی اطلاعات در مورد دستگاه کنترل تردد به شما ارائه دهیم. لازم است در هنگام خرید سیستم حضور و غیاب در مورد مدل های متفاوت آن و انواع آن اطلاعات بیشتری بدست آورید تا بتوانید بهترین دستگاه حضور و غیاب را خریداری کنید.


در اینجا ما تنها 3 مدل از بهترین های برند فراتکنو را به شما معرفی کردیم. برند های متفاوتی در این زمینه فعالیت دارند اما برند فراتکنو دارای مزیت های بسیاری می باشد. از جمله مزیت های این برند این است که در کنار نرم افزار حضور وغیاب ، نرم افزار حقوق و دستمزد نیز ارائه می دهد. این نرم افزار قادر به محاسبه حقوق برا اساس ساعات کاری می باشد و کار مدیران را راحت می کند. امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شود.

 

بررسی کامل دزدگیر اماکن

سیستم های حفاظتی

امروزه با افزایش سرقت زیاد از خانه ها،مغازه ها،فروشگاه ها همه به دنبال راهکار هایی برای افزایش امنیت مکان مورد نظر خود هستند.با نصب سیستم های حفاظتی شما دیگر نگران منزل و یا فروشگاه خود نیستید و با خیالی آسوده می توانید از محل مورد نظر خود دور شوید.بر اساس آمار های سرقت،خانه و یا مغازه هایی که از سیستم های حفاظتی استفاده نکرده بودند سارق به راحتی سرقت را انجام داده است پس استفاده از سیستم حفاظتی برای اماکن مهم از الزامات می باشد.با استفاده از سیستم حفاظتی شما سرقت را برای سارق سخت می کنید و سارق با دیدن شرایط حفاظتی اماکن دست از سرقت بر می دارد.

سیستم های حفاظتی به مجموعه ای از تجهیزات گفته می شود که برای ایجاد امنیت و حفاظت از محل مورد نظر مورد استفاده قرار می گیرند.سیستم های حفاظتی شامل دزدگیر اماکن و پدال اعلام سرقت ،تلفن کننده سیم کارتی،انواع سنسور های دزدگیر اماکن که شامل سنسور حرکتی،سنسور مگنت،سنسور ضربه،سنسور دود و...هستند،می باشد.از این سیستم برای حفظ امنیت و افزایش امنیت بیشتر خانه ها و مغازه ها و... استفاده می کنند.

 

دزدگیر اماکن

دزدگیر اماکن وسیله ای است که ورود افراد غیر مجاز به محل مورد نظر شما را گزارش می دهد.با نصب دزدگیر اماکن شما دیگر نگران سرقت نیستید.خیلی از افراد همیشه با دور شدن از خانه و یا اماکن مهم خود دچار استرس و نگرانی می شوند که نصب دزدگیر اماکن به آن ها کمک می کند تا با خیالی آسوده از محل مورد نظر خود دور شوند زیرا با دزدگیر اماکن از ورود هر شخص غیر مجاز به سرعت با خبر می شوند.

دزدگیر های اماکن دارای انواع سنسور های متفاوت می باشند که هر کدام کارایی متفاوت دارند.سنسور ها و یا چشمی های دزدگیر اماکن مانند چشم های دزدگیر عمل می کنند. هر کدام از این سنسور ها دارای عملکرد متفاوتی می باشند که می توانید بر اساس نیاز خود سنسور ها را به همراه دزدگیر تهیه کنید.

انواع سنسور های دزدگیر اماکن

·         سنسور حرکتی

·         سنسور ضربه

·         سنسور دود

·         سنسور مگنت

 

سنسور حرکتی

سنسور حرکتی و یا چشمی ها،وظیفه تشخیص حرکت را دارند.کوچکترین شیء و یا فردی در برابر سنسور حرکتی،حرکت کند این سنسور سیگنالی به دزدگیر اماکن می فرستد و آژیر به صدا در می آید.از سنسور حرکتی در خانه ها،مغازه ها،فروشگاه ها،بانک ها،اداره ها و... استفاده می کنند.این سنسور،یکی از سنسور های پرکاربرد و پر استفاده می باشد و استفاده از آن مخصوصا در منازل و مغازه ها از الزامات می باشد.انواع سنسور های حرکتی شامل سنسور چشمی لیزری،سنسور چشمی 360 درجه،سنسور حرکتی مادون قرمز می باشد.

 

سنسور ضربه

سنسور ضربه به نام هایی از قبیل شوک سنسور و ناک سنسور معروف می باشد.این سنسور برای مکان هایی مانند انبار ها،دامداری،مغازه هایی که دارای انبار هستند و... مورد استفاده قرار می گیرد.این سنسور بر روی ضربه بسیار حساس می باشد و با کوچک ترین ضربه به دزدگیر اماکن سیگنال ارسال می کند و آژیر به صدا در می آید.استفاده از این حسگر در انبار ها و دامداری ها بسیار رایج می باشد.همچنین از این وسیله می توانید برای درب ورودی ساختمان و یا منازل خود استفاده کنید تا از خراب کردن و ویران کردن درب ورودی اصلی توسط سارق جلوگیری کنید.یکی از نکاتی که باید هنگام خرید این حسگر به آن توجه کنید این است که در محل هایی که نزدیک اتوبان هستند و یا محل هایی که نزد آنان ساخت و ساز وجود دارد،نباید از این سنسور استفاده کنید.زیرا با وارد شدن هر لرزش و یا ضربه ای این حسگر به صدا در می آید و باعث سلب آرامش و آسایش همسایه ها می شود.

 

سنسور دود

آیا مشاهده کرده اید که بیشتر اماکن مانند ساختمان ها و فروشگاه ها به دلیل نشتی گاز،با خسارت های زیاد مالی و جانی مواجه شده اند؟چگونه می توان از نشتی گاز زود هنگام با خبر شد تا از خسارت های آن جلوگیری کرد؟

نام دیگر سنسور دود دتکتور دود می باشد.اکثر شما سنسور دود را در ساختمان ها،فروشگاه ها و یا اداره ها مشاهده کرده اید.استفاده از دتکتور دود برای ساختمان ها از واجبات می باشد زیرا همچون نگهبان عمل می کند.امکان نشتی گاز در همه ی ساختمان ها وجود دارد و با استفاده از دتکتور دود شما می توانید از خسارت های مالی و جانی جلوگیری کنید.دتکتور دود با تشخیص دود به دزدگیر های اماکن سیگنال می فرستد و آژیر به صدا در می آید.اگر شما مسافرت باشید و یا به هر دلیلی از منزل خود دور باشید و نشتی گاز رخ دهد با به صدا در آمدن آژیر همسایه های شما باخبر می شوند.

 

سنسور مگنت

دزدگیر های اماکن برای تشخیص ورود غیر مجاز و یا حادثه ای غیر معمول نیاز به سنشور دارند تا بتواند آن ورود و یا حادثه را تشخیص دهند.سنسور مگنت برای جلوگیری از این حوادث مورد استفاده قرار می گیرد.بیشتر اشخاصی که قصد رفتن به سفر دارند و یا قصد دارند از خانه و یا مغازه ی خود به مدت کوتاهی دور شوند از سنسور های مغناطیسی استفاده می کنند.سنسور های مگنت را لای در ها،پنجره ها،در های کمد و اشیاء های مهم استفاده می کنند. عملکرد سنسور مگنت به این صورت است،هنگامی که درب مورد نظر بسته باشد دو قسمت آهنربا کنار هم قرار می گیرد و هنگامی که درب باز شود با فاصله گرفتن دو قسمت آهنربا از هم،این سنسور ها فعال می شوند و آژیر برای هشدار به صدا در می آید.

تلفن کننده سیم کارتی

عملکرد تلفن کننده سیم کارتی  به این صورت می باشد که هنگام وقوع حادثه و به صدا در آمدن آژیر،علاوه بر صدای آژیر برای هشدار،دزدگیر اماکن با صلحب آن ملک تماس می گیرد و به او را از وقوع حادثه مطلع می سازد.این دستگاه با شماره ی هر شخصی که قبلا در حافظه ی آن ذخیره شده است تماس می گیرد و پیغامی که در آن ثبت شده بود را پخش می کند.

مجموعه ی اینصب انواع سیستم های حفاظتی و دزدگیر اماکن و انواع سنسور ها را در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به فروش می رساند.تمامی محصولات اینصب به همراه گارانتی معتبر و طولانی می باشد.