ردیاب خودرو، امن ترین راه برای کنترل ماشینتان

جی پی اس خودرو دیگه خیلی جهانی شده و همه سعی در نصب کردنش دارن. اگه هنوز ردیاب خودرو ندارید و اطلاعاتی هم راجبش ندارید تا انتهای این بلاگ رو بخونید، بهترین ردیاب هارو بهمراه قابلیت هاشون براتون به نمایش میذاریم.

ردیاب خودرو راهی آسان برای کنترل ماشین

با توجه به افزایش آمار سرقت خودرو و همچنین خساراتی که بعد از پیدا کردن ماشینتان باید متحمل شوید، باعث شده شما را در خرید ردیاب خودرو ترغیب کند. بهترین ردیاب های خودرو آیتم هایی دارند که باعث بهبود عملکرد آن ها می شود. در ادامه آن ها را برایتان توضیح خواهیم داد.

بسیاری از افراد هستند که ماشین دوست به حساب می آیند، همیشه و در همه حال دوست دارند آمار ماشینشان را داشته باشند. اگر این افراد منع نکنی می خواهند همیشه ماشینشان جلوی چشمشان باشد. خبر خوب برای این افراد این است که با نصب اپلیکیشن مخصوص انگار خودرو آنها جلوی چشمشان است.

ردیابی لحظه به لحظه باعث شده تا این دستگاه ها طرفداران زیادی را به خود جلب کنند و به سرعت بازار را به دست بگیرند.

2 مدل از بهترین ردیاب ها ی خودرو

ردیاب ها دستگاه هایی کوچک هستند که به راحتی در داخل خودرو جاسازی می شوند که از دید سارقین مخفی باشند. هشدار های آن ها بستگی به آیتم هایی است که دارند، قیمت ردیاب خودرو هم بر همین اساس مشخص می شود.

در ادامه دو مدل ردیاب از برند استیلاک میبینیم که بهترین ردیاب های موجود در بازار می باشند. استیلاک دو دهه است که مشتریان وفاداری در زمینه لوازم جانبی خودرو دارد و امتحان خود را پس داده است. در نتیجه از بابت برند خیالتان راحت باشد.

ردیاب  خودرو استیلاک مدل GT06

جی پی اس خودرو استیلاک مدل GT06 از قابلیت هایی برخوردار است که عبارتند از:

  • قابلیت شنود:

داشتن قابلیت شنود یکی از آیتم هایی است که بر روی قیمت تاثیر گذار است و باید بگوییم که این قابلیت بر روی تمامی ردیاب ها موجود نمی باشد. قبل از خرید اگر این آیتم برایتان مهم است حتما از فروشنده جویا شوید. با این قابلیت می توانید در هر زمانی که می خواهید صدای داخل کابینتان را شنود کنید.

  • کلید SOS:

در مواقع اضطراری و زمان هایی که خطری شما را تهدید می کند از جمله زور گیری و خفت گیری که در این روزها شایع است. با فشردن دکمه SOS می توانید با شماره های ذخیره شده در دستگاه تماس حاصل نمایید تا نجات دهنده شما باشند.

  • تعیین محدوده جغرافیایی:

شما می تواند به راحتی مکانی که مد نظرتان است را انتخاب کنید تا درصورت خارج شدن ماشینتان از این محدوده برایتان هشداری ارسال شود. این قابلیت بیشتر برای مطلع بودن خانواده ها از فرزندانشان مناسب می باشد.

  • تعیین سرعت مجاز:

اگر کسی برای قرض گرفتن ماشینتان آمده است با خیالی راحت به او ماشین را واگذار کنید و بگویید که تند نرود. زیرا علاوه بر ردیابی لحظه به لحظه ماشینتان می توانید سرعت اتومبیل را کنترل کنید تا اگر از حد مجاز خارج شد هشدار های لازم را بدهید.

  • اپلیکیشن فارسی:

اپلیکیشن فارسی آیتمی است که تمامی سنین طرفدار آن هستند زیرا کارایی را راحت تر کرده است. این اپلیکیشن هم سیستم عامل اندروید و هم IOS را پشتیبانی می کند و نگران سیستم عاملی که استفاده می کنید نباشید.

  • نصب آسان:

راحتی نصب این مدل جی پی اس باعث شده تا نصاب تا بدون دردسر این جی پی اس را در کمال دقت نصب کنند.

ردیاب خودرو استیلاک مدل ST30

1.     قابلیت های ردیاب ST30 عبارتند از:

2.     قابلیت شنود

3.     هشدار باز شدن درب خودرو

4.     تعیین محدوده مجاز جغرافیایی

5.     تعیین سرعت مجاز خودرو

6.     دکمه SOS

7.     اپلیکیشن فارسی

برای خرید ردیاب خودرو استیلاک بهتر است از سایت فروشگاهی اینصب بازدید کنید و مقایسه بهتری بین این دو ردیاب داشته باشید و در نهایت از مشاوره رایگان کارشناسان اینصب بهره مند شوید.