معرفی ضبط ماشین استیلاک

ضبط ماشین یکی از لوازم جانبی های پر طرفدار خودرو می باشد که در انواع مختلف و در برند های متفاوت در بازار موجود می است.ضبط های خودرو در انواع پنل ثابت و پنل جدا در بازار موجود می باشد.همچنین از پر طرفدار ترن برند ها نیز می توان به برند استیلاک اشاره کرد.برند استیلاک در کنار داشتن تمامی قابلیت ها دارای قیمت مناسبی می باشد.در این مقاله قصد داریم مدل های معروف ضبط خودرو از برند استیلاک را به شما عزیزان معرفی کنیم تا با کمترین هزینه،بهترین و با کیفیت ترین ضبط خودرو را خریداری نمایید.

مقایسه ضبط های ماشین استیلاک

ضبط های خودرو برند استیلاک از لحاظ ویژگی به 3 دسته تقسیم بندی می شوند. این سه دسته از لحاظ کیفیت تفاوت چندانی ندارند اما ویژگی های متفاوتی دارند. این ضبط ها با توجه به ویژگی ها و امکانات بیشتر، قیمت های مختلفی دارند. به طور کلی استیلاک 10 مدل ضبط ماشین در بازار عرضه کرده است که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

 

ضبط ماشین استیلاک پنل جدا

برند استیلاک دو مدل ضبط ماشین به بازار عرضه کرده است که قابلیت جدا شدن پنل دارند. از این رو قیمت این مدل ضبط نسبت به سایر ضبط های استیلاک بالاتر است. اما به طور کلی این ضبط ها دارای قیمت مناسبی هستند. این ضبط ها از نوع بلوتوثی هستند و دارای پورت AUX، USB و MICRO SD می باشند. حداکثر توان خروجی این ضبط ها 60 وات است و کیفیت صدای مطلوبی دارند. مهم ترین نکته در مورد ضبط های استیلاک، قابلیت ارتباط صوتی است. این ضبط ها میکروفون دارند و با متصل شدن بلوتوث گوشی به ضبط، امکان برقراری تماس فراهم می شود. ضبط های استیلاک مدل 7258 و 7257 از این نوع می باشند.

 

ضبط ماشین استیلاک  دارای دو پورت  USB

نوع دیگر ضبط های استیلاک پنل چسبیده می باشند و دارای 2 پورت USB هستند. درواقع از طریق یک پورت آن امکان اتصال فلش و از طریق پورت دیگر امکان تغذیه وجود دارد. شما می توانید تلفن همراه خود را با این پورت شارژ کنید. این ضبط نیز همان مدل قبلی از نوع بلوتوثی است و دارای پورت AUX و MICRO SD می باشد. هم چنین دارای قابلیت ارتباط صوتی است و میکروفون دارد. حداکثر توان خروجی این ضبط نیز 60 وات است. تنها تفاوت این ضبط با سایر ضبط های استیلاک در نوع پنل و تعداد پورت USB می باشد. ضبط های استیلاک مدل 3255و 3257از این دسته می باشند.

 

ضبط ماشین استیلاک پنل ثابت

ارزان ترین ضبط استیلاک از این نوع می باشد که دارای پنل ثابت می باشد. این دسته از ضبط ها بلوتوثی هستند و یک پورت AUX، یک پورت USB و یک پورت MICRO SD دارند. تنها تفاوت این ضبط با دسته اول در پنل ثابت آن ها می باشد و تفاوت آن با دسته دوم در تعداد پورت UDB است. این نوع ضبط ها نیز دارای قابلیت ارتباط صوتی هستند و امکان برقراری تماس از از طریق میکروفن ضبط وجود دارد. کیفیت صدای خوبی دارند و توان خروجی آن ها 60 وات است. 6 مدل ضبط استیلاک مدل 5260، 5258، 5250، 8255، 8248 و 8252 از این دسته می باشند.

 

مقایسه ضبط های خودرو استیلاک

تا اینجا با هر سه دسته ضبط های استیلاک آشنا شدیم. لازم است بگوییم که کیفیت تمامی آن ها یکسان است و تنها در برخی ویژگی ها متفاوت می باشند. به طور مثال تمامی این ضبط ها دارای ال سی دی هفت رنگ هستند. در ادامه به چند مورد از ویژگی هایی اشاره می کنیم که تمامی ضبط های استیلاک را شامل می شود.

  • قابلیت ارتباط صوتی : به دلیل وجود میکروفون امکان برقراری ارتباط صوتی از طریق بلوتوث وجود دارد.
  • هیت سینک بزرگ: سبب طول عمر بیشتر ضبط می شود.
  •  4خروجی RCA  : امکان اتصال به آمپیلی فایر را فراهم می کند.
  • آی سی بزرگ مدل 7388: با این وجود ضبط صدای با کیفیت تر و بهتری را ارائه می دهد.

امکانات بهترین ردیاب حیوانات خانگی


امروزه افرادی زیادی دارای حیوان خانگی می باشند که عموما نگهداری از حیوان خانگی موجب وابستگی شخصی به حیوان می شود. به همین علت بسیاری از افرادی که دارای حیوان خانگی هستند، دائما نگران حیوان خانگی خود می باشند. چرا که ممکن است در لحظه ای غفلت گم شوند و دیگر پیدا کردن آن ناممکن باشد. امروزه برای رفع نگرانی ها از بابت گم شدن حیوان خانگی از ردیاب حیوانات استفاده می شود. مدل های متفاوتی از ردیاب حیوانات در بازار عرضه شده است که دارای ویژگی ها و امکانات متفاوتی می باشند. در ادامه در مورد ویژگی ها و امکانات بهترین ردیاب حیوانات صحبت خواهیم کرد.

 

امکانات بهترین ردیاب حیوانات

همان طور که گفتیم امروزه مدل های متفاوتی از ردیاب شخصی حیوانات در بازار عرضه می شود که همین موضوع سبب سخت شدن انتخاب می شود. لازم است در هنگام خرید به امکانات و ویژگی های ردیاب دقت کنید تا بتوانید بهترین ردیاب را خریداری کنید. امکاناتی که در ادامه به شما معرفی می کنیم ممکن است در برخی ردیاب ها وجود داشته باشد و برخی دیگر از این امکانات برخوردار نباشند. شما می توانید با توجه به نیاز خود بهترین ردیاب را خریداری کنید.

 

ردیابی آنلاین و لحظه ای حیوان خانگی

مهم ترین و جذاب ترین ویژگی بهترین ردیاب حیوانات، ردیاب آنلاین و لحظه ای می باشد. اکثر ردیاب های حیوانات این امکان را دارند اما برخی از ردیاب ها به ردیاب های آفلاین معروف می باشند که اینگونه ردیاب ها قادر به ردیابی آنلاین و لحظه ای نیستند. پس اگر قصد دارید به صورت لحظه ای از موقعیت حیوان خانگی خود آگاه شوید، لازم است در هنگام خرید ردیاب از آنلاین بودن آن مطمئن شوید

 

 

قابلیت شنود

از جمله امکانات ردیاب حیوانات می توان به امکان شنود صداهای اطراف اشاره کرد. این قابلیت از جمله قابلیت های ویژه می باشد که در تمامی ردیاب ها وجود ندارد. با استفاده از این امکان شما می توانید در هر لحظه صداهای اطراف ردیاب را شنود کنید و از اتفاقات آگاه شوید. در هنگام خرید حتما به قابلیت شنود ردیاب توجه کنید.

 

کلید اضطراری SOS

یکی دیگر از امکانات بهترین ردیاب حیوان خانگی کلید اضطراری SOS می باشد که در مواقع اضطراری بسیار کاربردی است. با فشردن این کلید در مواقع اضطراری با چند شماره تلفن که از قبل روی ردیاب تعریف شده تماس گرفته می شود. کاربرد این کلید در مواقعی است که شخصی، حیوان خانگی شما را پیدا می کند که با فشردن کلید می تواند به راحتی با شما ارتباط برقرار کند. لازم است از قبل چند شماره تلفن روی ردیاب تعریف کنید تا کلید SOS کاربرد داشته باشد.

 

قابلیت تعیین محدودیت صدا

از جمله جالب ترین و خاص ترین قابلیت های بهترین ردیاب حیوانات می توان به قابلیت تعیین محدودیت صدا اشاره کرد. شما می توانید برای ردیاب محدوده صدایی مشخص کنید تا زمانی که صدای اطراف ردیاب از میزان مشخصی بالاتر رفت، با شما تماس بگیرد. این قابلیت در مواقعی که حیوان خانگی شما از موضوعی ناراضی می باشد و شروع به سر و صدا کردن می کند، بسیاری کاربردی است.

 

تعیین محدوده مکانی

تعیین محدوده مکانی، یکی دیگر از قابلیت ها و امکانات ردیاب حیوانات می باشد که بسیار کاربردی است. در واقع شما می توانید برای ردیاب، محدوده مکانی تعیین کنید تا زمانی که حیوان خانگی شما از محدوده مشخص شده خارج شد، برای شما اعلان ارسال شود. این قابلیت از جمله قابلیت هایی است که تمامی ردیاب ها ندارند. پس اگر این قابلیت برای شما دارای اهمیت می باشد، لازم است در هنگام خرید به آن توجه کنید.

 

برقراری ارتباط دو طرفه

یکی از قابلیت های جذاب ردیاب حیوانات برقرار تماس دو طرفه می باشد. درواقع شما می توانید با ردیاب تماس بگیرید و همزمان هم صحبت کنید و هم صدا بشنوید. این قابلیت نیز در تمامی ردیاب ها وجود ندارد و جزو قابلیت های ویژه ردیاب حیوانات محسوب می شود. برای استفاده از این قابلیت کافیست با سیمکارت درون ردیاب تماس بگیرید تا ارتباط برقرار شود. البته شماره تلفن شما نیز باید روی ردیاب تعریف شده باشد.

 

برنامه ردیاب حیوانات

موضوع آخری که در خرید ردیاب حیوانات باید به آن توجه داشته باشید، برنامه یا اپلیکیشن ردیاب می باشد. این برنامه باید محیط کاربری ساده و راحتی داشته باشد تا شما بتوانید به راحتی از امکانات آن بهره ببرید. هم چنین لازم است در هر دو نسخه اندروید و IOS وجود داشته باشد تا شما بتوانید با هر نوع تلفن همراهی از آن استفاده کنید.تا اینجا با امکانات و قابلیت های بهترین ردیاب حیوانات آشنا شدیم. در ادامه یکی از بهترین ردیاب های حیوانات را به شما معرفی می کنیم که دارای تمامی قابلیت ها و امکانات گفته شده می باشد.

 

ردیاب حیوانات استیلاک مدل QBIT

ردیاب QBIT علاوه بر اینکه برای حیوانات خانگی مورد استفاده می باشد، برای سالمندان و کودکان نیز مناسب است. این ردیاب به دلیل سایز کوچک و سبک بودن آن به راحتی به قلاده حیوان متصل می شود. شما می توانید با استفاده از این ردیاب از موقعیت مکانی حیوان خانگی خود به طور دقیق آگاه شوید. تمامی امکاناتی که در بالاتر گفته شد در این ردیاب وجود دارد و می توانیم بگوییم که این ردیاب فول امکانات می باشد.

جدیدترین ردیاب شخصی هوشمند

چگونه می‌توانم همیشه از وضعیت فرزندم مطلع باشم؟

خیلی از والدین ها به دلیل نداشتن زمان کافی نمی توانند کودکان خود را در مسیر مدرسه و یا کلاس همراهی کنند و همیشه از این بابت نگران کودکان خود هستند   . همچنین کودکان به دلیل وقوع خطرات احتمالی بیشتر از سایر افراد در خطر هستند و خانواده همیشه به دنبال تامین محیطی امن برای کودکان و نوجوانان خود هستند. از این رو ما در این مقاله قصد داریم، جدید ترین ردیاب شخصی و کودک را به شما عزیزان معرفی کنیم تا دیگر نگران کودکان خود نباشید.با خرید این ردیاب انگار که شما در کنار کودک خود هستید.

معرفی جدیدترین ردیاب کودک

وظیفه ی اصلی ردیاب نشان دادن موقعیت به صورت آنلاین و لحظه ای می باشد که شما با خرید یک ردیاب شخصی می توانید از موقعیت او به صورت آنلاین با خبر شوید. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، ردیاب شخصی در انواع مدل و برند های مختلفی در بازار موجود می باشد که از بهترین و مطمئن ترین مدل ها می توان به ردیاب شخصی Qbit از برند استیلاک اشاره کرد. با خرید ردیاب شخصی دیگر هیچوقت نگران کودکان خود نیستید. ردیاب هوشمند کودک مدل کیوبیت را شما می توانید در جیب و یا کیف کودکان خود جایگذاری کنید. این ردیاب احتیاجی به نصب ندارد و شما می توانید با قرار دادن سیمکارت درون جی پی اس، کودکان خود را ردیابی کنید. در پک ردیاب شخصی کیوبیت یک عدد سیمکارت رایگان وجود دارد و نیازی نیست شما سیمکارت خریداری کنید.

قابلیت جدیدترین ردیاب کودک :

ردیاب شخصی استیلاک علاوه بر موقعیت یابی آنلاین و لحظه ای دارای قابلیت های زیر نیز می باشد :

  • قابلیت شنود

با استفاده از این قابلیت شما می توانید تمامی صداهای محیط اطراف شخص مورد نظر را شنود کنید و از تمامی صحبت ها و اتفاقات با خبر شوید.

  • دارای کلید اضطراری و یا sos

ردیاب شخصی Qbit دارای دکمه sos می باشد این دکمه به کودکان شما این امکان را می دهد تا در هنگام احساس خطر با فشردن کلیک با نزدیکان خود تماس بگیرد و موقعیت خود را به آنان اطلاع رسانی کند. البته قابل به ذکر است که باید از قبل شماره های نزدیکان خود را در اپلیکیشن ردیاب ذخیره کنید.

  • تعیین محدوده جغرافیایی

از طریق اپلیکیشن ردیاب کیوبیت شما می توانید محدوده جغرافیایی برای کودکان خود مشخص کنید تا به هنگام بیرون رفتن کودکانتان از آن محدوده به شما هشدار داده شود.

  • قابلیت تماس دو طرفه

ردیاب کیوبیت قابلیت تماس دو طرفه دارد و شما می توانید ارتباط صوتی برقرار کنید.

  • دارای اپلیکیشن اندروید و ios

ردیاب شخصی استیلاک دارای اپلیکیشن اندروید و ios می باشد و اپلیکیشن این به ردیاب به زبان فارسی عرضه شده است. شما می توانید از طریق اپلیکشین تمامی قابلیت های ردیاب را فعال و تعریف کنید. دانلود و نصب این برنامه برای اندروید و ios رایگان می باشد.

کاربرد ردیاب شخصی

از کاربرد ردیاب شخصی و یا ردیاب هوشمند کودک می توان به موارد زیر اشاره کرد :

1.در محیط های شلوغ مانند پارک می توانید کودکان خود را به راحتی ردیابی کنید !

مکان هایی مانند شهربازی و پارک از محیط های مورد علاقه کودکان هستند.که به دلیل شلوغی این محیط ها امکان گم شدن کودکان بسیار بالاس.از این رو شما می توانید تنها با خرید یک ردیاب شخصی،کودک خود را از طریق اپلیکیشن ردیابی کنید.

2.استفاده از ردیاب شخصی برای کودکان ناتوان !

خرید ردیاب شخصی برای کودکانی که دارای بیماری سندروم داون، اوتیسم و … هستند بسیار الزامی می باشد. با خرید ردیاب شخصی می توانید در لحظه از موقعیت او با خبر شوید. این کودکان از لحاظ جسمی نسبت به سایر کوکان ضعیف تر می باشند و بهتر است حتما مجهز به ردیاب باشند تا در صورت کمک با فشردن کلید اضطراری شما را از موقعیت خود آگاه سازند.

3.مناسب برای کودکان بیش فعال و یا کودکانی که فعالیت بسیار دارند !

والدینی که کودکان آن ها فعالیت بسیار دارند و شیطنت مداوم دارند نمی توانند کودکان خود را تنها در خانه رها کنند و یا اگر آن ها را در خانه تنها بگذارند، اضطراب و استرس آنها را تهدید می کند.از این رو می توانند با تهیه یک ردیاب شخصی، بدون استرس و نگرانی کودکان خود را تنها در خانه بگذارند.

دزدگیر اماکن و کاربرد آن

دزدگیر اماکن چیست؟

اگر بخواهیم پاسخی به این پرسش بدهیم که دزدگیر اماکن چیست؟ باید گفت همان‌طور که از نام این دزدگیر مشخص است دزدگیر اماکن یکی از ملزومات ضد سرقت است که در خانه‌ها، دفاتر کار و حتی اداره‌ها استفاده می‌شود. دزدگیر اماکن یک پکیج الکترونیکی نیمه هوشمند است که با ورود افراد غیرمجاز به منزل یا محل کار، اعلام هشدار می‌کند. به زبان ساده با ورود آقای دزد، دزدگیر اماکن شروع به آژیر کشیدن کرده و دیگران را خبر می‌کند   .زمانی که این دزدگیرها تولید شد، ابتدا یک سیستم ساده امنیتی ایجاد شد که تنها می‌توانست علامت هشدار را در چندمتری محل خود اعلام کند؛ اما گذر زمان و رشد تکنولوژی سبب شد کاربرد دزدگیر اماکن بیشتر شده و اعلام سرقت را برای کیلومترها دورتر نیز اعلام کند.

گاهی پرسیده می‌شود دزدگیر ساختمان چیست؟ و آیا این دزدگیر با دزدگیر اماکن تفاوت دارد؟ آنچه مسلم است دزدگیرها چه ساختمان چه اماکن از یک تکنولوژی استفاده می‌کنند و آنچه باعث می‌شود نام‌های متفاوت به این وسایل اطلاق شود سلیقه فروشندگان و خریداران است که اسامی مختلفی روی این وسایل می‌گذراند. درهرصورت دزدگیر اماکن، دزدگیر ساختمان همگی یک وسیله است و یک کاربرد دارد.

کاربرد دزدگیر اماکن

واضح است که کار دزدگیر اماکن چیست؟ اعلام سرقت و پیام هشدار در زمان سرقت از جمله وظایف دزدگیر اماکن است اما می‌توان این جمله را بهتر توضیح داد.

جلوگیری از سرقت

هرگونه احساس سنسورهای الکترونیکی، موجب می‌شود دزدگیر اماکن به صدا درآید. هر ساختمانی چه مسکونی و چه تجاری می‌تواند از دزدگیر اماکن استفاده کند.

ارسال پیامک هشدار

یکی از مشکلاتی که دزدگیرهای ابتدایی داشتند، عدم اطلاع به‌موقع صاحب منزل یا مغازه بود. در حال حاضر، دزدگیر اماکن این تکنولوژی را دارند که با اتصال یک سیم‌کارت به دستگاه در زمان سرقت به صاحب مغازه یا خانه پیامک هشدار ارسال کنند. این کاربرد علاوه بر اینکه برای خانه‌های مسکونی مفید است برای انبارهای تجاری و مغازه‌ها نیز ارزش دارد.

اتصال به سیستم حفاظت

امروزه اماکن حفاظتی در سطح شهر بسیار دیده می‌شود که وظیفه محافظت از اماکن خاص را برعهده دارند؛ یکی از مزایای دزدگیر اماکن این است که می‌تواند به سیستم‌های حفاظتی متصل شده تا در صورت آلارم، مأموران خود را فوراً به آن مکان برسانند. مغازه‌های طلافروشی، ساختمان‌های لوکس از این دزدگیرها می‌توانند استفاده کنند. بانک‌ها و صرافی‌ها نیز می‌توانند دزدگیر خود را به مراکز پلیس متصل کنند تا در صورت سرقت، مأموران خود را به بانک برسانند.

اجزای دزدگیر اماکن

اجزای دزدگیر اماکن چیست؟ اگر فکر می‌کنیم با خرید یک دزدگیر ساده می‌توانیم امنیت را به خانه یا محل کار خود بیاوریم این فکر کاملاً اشتباه است، بلکه باید تمام تجهیزات یک دزدگیر اماکن خریداری شود تا بتوانیم امنیت را به اماکن خاص بیاوریم. اجزاء دزدگیر اماکن عبارت‌اند از:

1.پنل دزدگیر: پنل دزدگیر اماکن چیست؟ بدنه دزدگیر که تمام اجزاء الکتریکی درون آن جمع می‌شود، پنل دزدگیر است. البته بعضی‌ها اعتقاد دارند پنل قلب دزدگیر اماکن است. روی پنل دزدگیر یک کانکتور وجود دارد که به آن زون می‌گویند. زون دزدگیر اماکن چیست؟ برای اینکه دزدگیر اماکن به‌درستی کار کند، نیاز به سنسورهای قوی است. این سنسورها توسط بردهای الکتریکی کنترل می‌شود که این بردها روی زون نصب می‌شوند؛ پس در واقع اتاق فرمان دزدگیر، درون پنل وجود دارد.

2.چشمی دزدگیر: گاه سؤال می‌شود سنسور مادون‌قرمز دزدگیر اماکن چیست؟ در پاسخ باید گفت سنسور دزدگیر اماکن نشانگر دزدگیر اماکن یا چشمی دزدگیر است. کار چشمی تشخیص حرکت است؛ چشمی‌ها محیط را هر لحظه اسکن می‌کنند و هر حرکت کوچکی را ثبت می‌کنند. با هر حرکت مشخصی چشمی یک هشدار به پنل می‌دهد تا پنل اعلام سرقت کند. امروزه دزدگیرهای اماکن مجهز به چشمی‌های بی‌سیم هستند که توسط وایرلس به پنل وصل می‌شوند. البته چشمی‌های ارزان‌تر از چشمی بی‌سیم نیز وجود دارد که این چشمی‌ها توسط دو سیم به دزدگیر متصل می‌شوند.

3.مگنت دزدگیر: مگنت دزدگیر اماکن چیست؟ یکی از اجزاء مهم دزدگیر قسمت مگنت است، به‌خصوص برای ساختمان‌هایی که سارقین می‌توانند از پنجره وارد شوند. مگنت از دو قطب مثبت و منفی تشکیل شده است. زمانی که قصد نصب مگنت را دارید، باید قطب مثبت و منفی را مقابل هم و بافاصله 1.5 سانتی‌متری از یکدیگر قرار دهید. یعنی یک جزء را روی قسمت بازشوی پنجره و جزء دیگر را بر قاب پنجره قرار دهید. به دلیل وجود بردهای الکتریکی روی هر دو قسمت مگنت با کوچک‌ترین حرکت پنجره و فاصله‌گرفتن مگنت‌ها از همدیگر، سنسور فرمان آژیر را به صدا در می‌آورد.

4.تلفن‌کننده دزدگیر اماکن: البته قرار نیست شخص خاصی در هنگام دزدی به ما تلفن کند، بلکه تلفن‌کننده یک نوع حافظه داخلی است که به‌محض آنکه سنسور حرکت یا اعلام سرقت فعال شود، تلفن با استفاده از شماره‌های درون حافظه، شماره‌گیری کرده و به افراد تلفن می‌زند.این حافظه می‌تواند از 4 تا 16 شماره را در خود جای دهد و بسته به اولویت با افراد تماس بگیرد. در دزدگیرهای پیشرفته حتی امکان ارسال پیامک نیز وجود دارد و می‌توان برای افراد پیامک‌های از پیش تعیین شده را ارسال کرد. این تلفن‌کننده‌ها به دو صورت شماره‌گیری کارتی و ثابت وجود دارد.

در نوع ثابت، تلفن به خط ثابت منزل یا محل کار متصل شده تا در زمان لازم از این خط تماس برقرار شود. در نوع کارتی سیم‌کارت‌های معتبر داخل تلفن گنجانده شده تا با افراد تماس برقرار می‌شود. تلفن‌کننده‌های پیشرفته این امکان را دارند که هم با تلفن ثابت و هم سیم‌کارت با افراد تماس برقرار کنند. برای مثال اگر سارقین تلفن ثابت را از بیرون منزل قطع کنند، تلفن‌کننده با استفاده از سیم‌کارت با دیگران ارتباط برقرار می‌کند. شما می‌توانید از قبل پیامی ضبط کرده تا تلفن‌کننده در زمان تماس، آن پیام را برای دیگران پخش کند. امکان ارسال پیامک نیز در نوع تلفن‌کننده بی‌سیم یا کارتی وجود دارد.

5.بلندگوی دزدگیر: مسلم است که دزدگیر اماکن نیازمند یک بلندگوست تا سرقت را به دیگران اطلاع دهد. کار بلندگوی دزدگیر اماکن نیز همان است و در زمان لازم با پخش آژیر دیگران را مطلع می‌کند. بلندگوی دزدگیر دارای وات‌های متفاوت است که هرچه وات بلندگو بیشتر است برد صدا هم بیشتر می‌شود و افزایش قیمت را به دنبال خواهد داشت.

6.پدال دزدگیر: پدال دزدگیر اماکن چیست؟ و چرا خریدار کمی دارد؟ پدال قطعه‌ای است که روی زمین و در مکان‌های خاص نصب می‌شود تا با فشار و لمس آن، فرمان به پنل دزدگیر داده شده و دزدگیر اعلام سرقت می‌کند. ازآنجاکه سنسور چشمی، مگنت در دزدگیر وجود دارد و حساسیت زیادی به حرکت هم دارند؛ لذا افراد کمتری روبه حرید پدال می‌آورند.

7. ریموت دزدگیر: ریموت یک کنترل است که در دست مالک یا صاحب دزدگیر اماکن قرار دارد تا با فعال و غیرفعال‌کردن، دزدگیر اماکن را در مدار قرار داده یا خاموش کند. برد این ریموت بسته به قدرت ریموت 50 تا 150 متر است.

8. ریپیتر دزدگیر اماکن: برای اینکه ریموت در فاصله بیشتر نیز کار کند و دزدگیر اماکن را قطع کند از ریپیتر استفاده می‌شود. ریپیتر نه‌تنها برد ریموت را افزایش می‌دهند، بلکه باعث می‌شوند قدرت سنسور چشمی نیز افزایش پیدا کند. یکی دیگر از مزایای استفاده از ریپیتر افزایش قدرت پنل دزدگیر است. در مواقعی که پنل دزدگیر بافاصله زیادی از اجزاء قرار گرفته است، ریپیتر موجب افزایش قدرت پنل شده و ارتباط اجزاء را با پنل بهتر می‌کند.

پیدا کردن ماشین سرقتی با ردیاب خودرو

  • تا حالا تصور کرده اید که اگر خدای نکرده ماشینتان به سرقت برده شود چه کاری می توانید انجام دهید؟
  • یا برای افزایش امنیت خودرو و جلوگیری از سرقت ، نصب دزدگیر ماشین به تنهایی کافی می باشد و می تواند از سرقت خودرو جلوگیری کند؟

در این مقاله قصد داریم بهترین راهکار را برای افزایش امنیت خودرو را به شما عزیزان معرفی کنیم تا حد امکان بتوانید مانع سرقت ماشینتان شوید. بر اساس این آمار افرادی که صاحب خودرو هستند طبیعی است که در هر لحظه نگران خودروی خود باشند و در تلاش اند که امنیت خودروی خود را افزایش دهند.

از سیستم های حفاظتی و امنیتی برای خودرو می توان به دزدگیر ماشین و ردیاب خودرو اشاره کرد. دزدگیر ماشین از قدیمی ترین سیستم های حفاظتی خودرو محسوب می شود که در انواع مختلفی در بازار موجود می باشد. دزدگیر ماشین سیستمی بازدارنده است و در صورت بروز مشکل فقط از طریق آژیر و زنگ ریموت اطلاع رسانی می کند.بر اساس آمار سرقت، دزدگیر ماشین به تنهایی برای تامین امنیت خودرو کافی نمی باشد و باید در کنار آن نیز از ردیاب خودرو استفاده شود.

ردیاب خودرو بهترین سیستم امنیتی ماشین

ردیاب خودرو در دو نوع سیمی و آهنربایی در بازار موجود می باشد که کار اصلی آن نشان دادن موقعیت به صورت آنلاین و لحظه ای می باشد.اگر به دنبال خرید ردیابی دقیق با دقت بالا هستید بهتر است ردیاب سیمی خریدای کنید .از برخی تفاوت های ردیاب سیمی و آهنربایی می توان به طرز نصب و شارژ کردن آن اشاره کرد.

برای نصب ردیاب سیمی بهتر است از نصابی ماهر کمک بگیرید تا اختلالی در سیستم برقی خودروی شما پیش نیاید اما ردیاب آهنربایی نیازی به نصب ندارد. ردیاب سیمی احتیاجی به شارژ کردن ندارد و منبع تغذیه آن برق خودرو می باشد ولی ردیاب آهنربایی به شارژ کردن نیاز دارد و باید آن را برای هر بار شارژ کردن از خودرو جدا کنید و شارژ نمایید.

پس توصیه می شود برای خرید ردیاب خودرو از نوع سیمی آن استفاده کنید. زیرا ردیاب سیمی نیازی به شارژ کردن ندارد و دقت بالایی دارد. اما نکته ای که هنگام خرید ردیاب سیمی باید به آن توجه کنید وجود باتری داخلی می باشد. حتما دقت داشته باشید که ردیاب سیمی دارای باتری باشد زیرا اگر فاقد باتری داخلی باشد با قطع برق خودرو ردیاب غیرفعال می شود و امکان ردیابی را از دست می دهد.

ردیاب خودرو چی بخرم؟

امروزه ردیاب ماشین سیمی در برند های مختلف و متفاوتی در بازار موجود می باشد که هر کدام دارای قابلیت و امکانات  متفاوتی می باشند. از بهترین و جدیدترین ردیاب خودرو می توان به ردیاب ST30 از برند استیلاک اشاره کرد. برند استیلاک از قدیمی ترین و معروف ترین برند ها در زمینه تولید لوازم جانبی خودرو می باشد. ردیاب استیلاک به دلیل امکانات و قابلیت های خاص و ویژه، از پیشرفته ترین و حرفه ای ترین ردیاب های شناخته شده است. از قابلیت های این ردیاب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کنترل خودرو از راه دور

از قابلیت های مطلوب ردیاب خودرو استیلاک می توان به کنترل خودرو از راه دور اشاره کرد که شما می توانید خودروی خود را از راه دور به وسیله اپلیکیشن استیلاک خاموش کنید. این قابلیت به شما کمک می کند تا هنگام سرقت خودرو بتوانید برق خودروی خود را قطع کنید و خودروی خودر را خاموش کنید.

  • قابلیت شنود

قابلیت شنود نیز از جذاب ترین قابلیت های جی پی اس خودرو استیلاک می باشد که برای زمان سرقت خودرو نیز بسیار کاربردی می باشد. شما می توانید به کمک این قابلیت، صداهای داخل کابین خودروی خود را شنود کنید.

  • تعیین محدوده جغرافیایی

به کمک اپلیکیشن جی پی اس خودرو ST30 شما می توانید برای خودروی خود محدوده جغرافیایی مشخص کنید تا هنگام خارج شدن خودرو از آن محدوده به شما هشدار داده شود و شما را آگاه سازد.

  • تعیین سرعت مجاز

با جی پی اس ماشین استیلاک شما می توانید سرعت مجاز برای خودروی خود تعریف کنید تا هنگام خارج شدن از سرعت مجاز تعریف شده به شما اعلان و یا هشداری ارسال شود.

  • هشدار باز شدن درب خودرو

این قابلیت نیز از یکی از مهم ترین ویژگی ردیاب ماشین استیلاک می باشد که مانع سرقت خودرو می شود. با این قابلیت هنگامی که سارق درب خودرو را باز می کند به سرعت برای شما اعلانی ارسال می شود.

  • کلید اضطراری SOS

دکمه اضطراری به شما کمک می کند تا در مواقع اضطراری با فشردن این کلید بتوانید با نردیکان خود تماس بگیرید. البته لازم به ذکر است که از قبل باید شماره های مورد نظر خود را در حافظه اپلیکیشن جی چی اس ذخیره کنید.

  • نرم افزار اندروید و ios

ردیاب ST30 استیلاک دارای اپلیکیشن فارسی می باشد که در دو نسخه اندروید و ios در بازار عرضه شده است. شما می توانید تمامی قابلیت های ردیاب استیلاک را از طریق اپلیکیشن کنترل و تعریف کنید.

ردیاب یا دزدگیر ؟

شاید این سوال برای خیلی از شماها پیش آمده باشد که برای افزایش امنیت خودرو کدام دستگاه بهتر است ، نصب ردیاب یا دزدگیر ماشین ؟

ردیاب و دزدگیر مکمل یکدیگر می باشند و اگر از نظر هزینه ای مشکلی ندارید بهتر است هر دو برای خودرو نصب شوند. اما اگر از نظر هزینه ای دارای محدودیت قیمت هستید بهتر است نصب ردیاب خودرو را الویت خود قرار دهید. زیرا قابلیت های ردیاب نسبت به دزدگیر بیشتر است.

خرید بهترین جی پی اس خودرو

یکی از بزرگترین و معروف ترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه ی فروش انواع لوازم جانبی و امنیتی خودرو فروشگاه اینصب می باشد.این فروشگاه برای خریداران ساکن شهر تهران خدمات نصب در محل ارائه می دهد. تمامی محصولات این فروشگاه به همراه گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش ارائه داده می شود و در صورت نیاز به مشاوره قبل از خرید می توانید با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید تا شما را برای داشتن خریدی مناسب و مطلوب راهنمایی کنند.