بهترین دستگاه حضور و غیاب در سال 2023

انواع مختلفی دستگاه حضور و غیاب در بازار ایران به فروش می رسد که مراقب باشید و بتوانید فیک و اصل بودن آن را تشخیص دهید. قبل از خرید همیشه سوال هایتان را از فروشنده بپرسید ببینید که نیاز های شما را بر طرف می کند یا خیر. اینگونه نباشد که دستگاه را بخرید بعد هم در سازمان متوجه شوید که نیاز های سازمانیتان را پوشش نمی دهد و دوباره مجبور شوید که حقوق و دستمزد را هم دستی حساب کنید.

کامل ترین دستگاه حضور و غیاب

دستگاه حضور و غیاب ابزاری است که هر مجموعه و سازمانی برای محاسبه دقیق حقوق و دستمزد به آن نیاز دارد. نگاهی به گذشته بیاندازید تمام شرکت ها و یا کارخانه ها با سختی حقوق درستی را حساب می کردند بسیار در این روش های سنتی و ثبت دفتری تقلب می شد.

هیچ کس آنقدر صادق نبود که بخواهد ساعت ورود و خروجش را دقیق ثبت کند، در حق خیلی از نیروهای کار اجحاف می شد و مدیران به سختی باید نیروی مورد اعتمادی برای ثبت دستی پیدا می کردند. با این حال باز هم کارها راه می افتاد. امروزه با شلوغ تر شدن سازمان ها و محیط های کاری نیاز هرچه بیشتر به دستگاه های حضور و غیاب پیدا شد.

برای بر طرف کردن این نیاز، باید بهترین دستگاه را بشناسید تا بدتر شما را در دردسر نیاندازد.

دستگاه حضور و غیاب فراتکنو

برند فراتکنو از جمله برند هایی است که نامی آشنا دارد و عموما اکثر سازمان ها این برند را می شناسند. در فراتکنو کیفیت حرف اول را می زند و محصولاتی که تولید می کند مورد تایید تمام کارشناس می باشد.

دستگاه های حضور و غیاب فراتکنو مناسب برای هر سازمانی می باشد و فقط یک نوع طراحی ندارد. حواستان باشد که چه نوع دستگاهی را با چه روش تشخیصی انتخاب می کنید. به عنوان مثال اگر کارگاهی دارید که اثر انگشت پرسنلتان مخدوش می شود نمی توانید از ثبت از طریق اثر انگشت استفاده کنید.

نحوه تشخیص دستگاه های فراتکنو به صورت : ثبت از طریق شناسایی چهره، ثبت از طریق اثر انگشت، ثبت از طریق رمز و کارت می باشد. فراتکنو تلاش خود را کرده است تا با تلفیق این روش ها دستگاه های مختلفی طراحی و تولید کند تا مورد نیاز همگان باشد.

دو مدل از دستگاه های فراتکنو را برایتان بررسی می کنم:

دستگاه حضور و غیاب فراتکنو مدل LX17

این دستگاه یکی از پر فروش ترین دستگاه های حضور و غیاب فراتکنو می باشد که از دو روش اثر انگشت و رمز عبور پشتیبانی می کند. اگر سازمانی نمی تواند به رمز اعتماد کند و بترسد که کارمندانش رمزشان را به یکدیگر بدهند تا بجایشان ورود بزنند و اثر انگشت هم مناسب آن مجموعه نباشد پس از خرید این دستگاه باید صرف نظر کند. این دستگاه مناسب شرکت ها می باشد.

دارای ظرفیت ثبت 50.000 تردد و ظرفیت ثبت 500 اثر انگشت را دارا می باشد.

دستگاه حضور و غیاب NF50

دستگاه حضور و غیاب NF50 یکی دیگر از دستگاه های پر فروش بوده است که رضایت 100 درصدی مخاطبان را دارد. این دستگاه کنترل تردد از سه روش ثبت از طریق تشخیص چهره ،رمز و کارت پشتیبانی می کند. مناسب کسب و کارهایی است که از طریق چهره می خواهند ورودشان را ثبت کنند.

این دستگاه ظرفیت تعریف 300 چهره و قابلیت تعریف 300 کارت را دارد.

قبل از خرید تمام سوالاتتان را از کارشناسان این مجموعه بپرسید تا با مدل های بیشتری شما را آشنا کنند. کارشناسان اینصب تمام تلاش خود را برای بهبود عملکرد و پاسخگویی به شما همراه عزیز را کرده اند.