مزایای ردیاب خودرو در کشف خودروهای سرقت شده


امروزه صاحبان خودرو از راه های مختلفی مانند نصب دزدگیر ، قفل کردن درب خودرو  ، قفل فرمان و یا قفل پدال برای جلوگیری از سرقت خودرو ی خود استفاده می کنند اما با وجود این اقدامات همچنان روزانه تعداد زیادی گزارش سرقت خودرو به کلانتری تحویل داده می شود.

در این مقاله ما قصد داریم تا یکی از راه های امنیتی خودرو را که خیلی از افراد از آن بی خبر هستند را به شما معرفی کنیم.

این محصول پر طرفدار که باعث کاهش آمار سرقت خودرو شده است،ردیاب خودرو می باشد.برای دریافت اطلاعات بیشتر تا آخر مقاله همراه ما باشید.

تفاوت ردیاب و دزدگیر در زمان سرقت خودرو

بسیاری از افراد ردیاب و دزدگیر را با هم اشتباه می گیرند،که باید در ابتدا بگویم که این دو وسیله کاملا از هم متفاوت هستند و تفاوت های بسیاری دارند.

یکی از تفاوت های آشکار این دو وسیله از هم این است که زمانی که سارق نزدیک خودرو می شود دزدگیر فقط با سر و صدا باعث ترسیدن سارق خودرو و مانع دزدیدن خودرو می شود.اما ردیاب دارای کاربرد های بیشتری می باشد.

یکی از ویژگی های آشکاری که همه ی ما از ردیاب می دانیم این است که این وسیله موقعیت مکانی خودرو را به صورت لحظه ای بر روی نقشه به ما نشان می دهد.

این ویژگی به ما کمک می کند تا در زمان سرقت ماشین،در کنار هشدار دادن ، امکان پیدا کردن موقعیت مکانی آن روی نقشه نیز فراهم باشد.

مزایای ردیاب خودرو  در زمان سرقت ماشین

از اصلی ترین مزایای ردیاب خودرو می توان به پیدا کردن موقعیت ماشین هنگام سرقت اشاره کرد که این ویژگی باعث شده این وسیله طرفداران زیادی داشته باشد.اما علاوه بر این قابلیت ردیاب ماشین دارای قابلیت های دیگر نیز می باشد که می توان به موارد زیر اشاره کرد. :

  • امکان کنترل کردن خودرو از راه دور
  • قابلیت شنود
  • دارای کلید sos
  • امکان تعریف محدوده ی جغرافیایی
  • تعیین سرعت مجاز و ….

امکان کنترل کردن خودرو از راه دور

این قابلیت ردیاب به شما این امکان را می دهد تا از فاصله ی دور خودروی خود را کنترل کنید.به طور مثال اگر سارق خودروی شما را سرقت کند شما می توانید با استفاده از اپلیکیشن ردیاب ، از راه دور ماشین خود را خاموش کنید.

قابلیت شنود

این قابلیت به شما کمک می کند تا تمامی صداهای داخل کابین خودروی خود را شنود کنید.این قابلیت در زمان سرقت خودرو بسیار کاربردی است. در زمان سرقت  خودرو از طریق این قابلیت شما قادر به شنود تمامی صداها و گفتگوهای سارقین هستید.

تعیین محدوده ی جغرافیایی مشخص

از طریق این قابلیت شما می توانید برای خودروی خود محدوده جغرافیایی مشخصی تعریف کنید که در زمان خارج شدن خودروی شما از آن محدوده به شما هشدار داده شود.

دارای کلید sos

اگر در زمان سرقت خودرو شخصی داخل خودروی شما باشد و توانایی مقابله با سارقین را نداشته باشد می تواند با استفاده از دکمه SOS  شما را از موقعیت خود با خبر سازد.این دکمه به نام دکمه اضطراری معروف می باشد که در زمان های حساس و اضطراری می توانید با فشردن آن با نزدیکان خود تماس بگیرید.

البته توجه داشته باشید از قبل لازم است تا شماره های نزدیکان خود را از طریق اپلیکیشن ردیاب بر روی آن ذخیره کنید.

محل نصب ردیاب برای جلوگیری از سرقت کجاست ؟

ردیاب خودرو به دلیل اینکه سیستمی برای جلوگیری از سرقت ماشین می باشد در سایز و ابعاد کوچک طراحی شده است بنابراین باید این وسیله را در جایی نصب کنید که در جلوی دید سارق نباشد و قابل تشخیص نباشد.

گوشه‌ای از بدنه خودرویی که پر از جزئیات است، خیلی هم به چشم نمی‌آید بهترین جا برای نصب ردیاب خودرو می باشد.

در این مقاله ما سعی کردیم مزایای ردیاب خودرو را در زمان سرقت توسط سارق را بگوییم.اگر قصد خرید ردیاب خودرو را دارید،ردیاب st30 را به شما پیشنهاد می دهیم زیرا این ردیاب از جدیدترین جی پی اس ها می باشد.

این ردیاب به هیچ عنوان قطعی ندارد و اپلیکیشن آن به زبان فارسی می باشد و در دو نسخه  اندروید و ios عرضه شده است.دانلود نرم افزار این ردیاب از گوگل پلی و اپ استور به صورت رایگان می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد