راهنمای جامع خرید دزدگیر اماکن

امروزه نصب دزدگیر اماکن برای منزل و محل کار و هرجای دیگر یک موضوع بسیار مهم و با ارزش است. با نصب یک دستگاه دزدگیر اماکن ، چشمی حرکتی ، سنسور ، مگنت درب ، سنسور دود و آژیر ( پیزو ) باعث کاهش سرقت اماکن و اموالمان می شویم.ما در این مقاله قصد داریم شما را در امر خرید بهترین دزدگیر اماکن راهنمایی کنیم . تا با توجه به نیاز خود بهترین خرید را داشته باشید . هیچ یک از انواع دزدگیر بر دیگری بهتر نیست زیرا هر کدام کارایی خود را دارد . و در جای و مکان مناسب باید از آن استفاده نمود .

دزدگیر اماکن خوب چطوری کار می کند ؟

دزدگیر اماکن از اتصال دستگاه مرکزی دزدگیر اماکن بیسیم و یا دزدگیر اماکن با سیم و اتصال چند سنسور به آن و آژیر خطر و اتصال دستگاه مرکزی به خط تلفن و سیم کارت به آن تشکیل می شود . و زمانی که دستگاه دزدگیر فعال شود. آژیر به صدا در می آید و دستگاه مرکزی به وسیله تماس تلفنی و پیامک خطر را به شما اعلام می نماید    .

چند نوع دزدگیر اماکن داریم ؟

دزدگیر اماکن به دو نوع دزدگیر اماکن سیمی و دزدگیر اماکن بیسیم دسته بندی می شود .  که هر کدام برای برطرف کردن نیاز اشخاصی می باشد . هر نوع دزدگیر بسته به نیاز در یک مکان خاص قابل استفاده می باشد . دزدگیر اماکن در چهار نوع از نظر برقراری ارتباط با کاربران تقسیم می شود. دزدگیر اماکن تلفن کننده شهری ، دزدگیر اماکن سیم کارتی ، دزدگیر اماکن تلفن کننده شهری و سیم کارت هم زمان ، دزدگیر اماکن اینترنتی تقسیم بندی می شود . که نوع چهارم در کشور ما با توجه به مشکلات اینترنت و خطا های ممکنه مورد استفاده قرار نمی گیرد . و در مورد آن در این مقاله صحبتی نمی کنیم .

نکات مهم برای بررسی انواع دزدگیر اماکن

1) یکی از مواردی که لازم است هنگام خرید دزدگیر اماکن به آن توجه کنید مدل دزدگیر اماکن می باشد. بهتر است جهت افزایش امنیت منزل خود از سیستم دزدگیر اماکن حرفه ای مانند دزدگیر اماکن سیمکارتی استفاده نمایید.البته درصورت خرید دستگاه مرکزی بدون تلفن کننده می توانید تلفن کننده ی آن را به طور جداگانه خرید کنید. در هر صورت تلفن کننده جهت افزایش امنیت منزل بسیار اهمیت دارد.

2) دومین موردی که اهمیت دادن به آن از الزامات امنیتی می باشد، محل قرار گیری دستگاه مرکزی می باشد. دستگاه مرکزی دزدگیراماکن همان طور که گفته شد قلب سیستم می‌باشد و به همین علت محل نصب آن بسیارمهم است. در صورتی که دستگاه مرکزی در جایی نصب شود که سارق به راحتی به آن دسترسی داشته باشد می تواند با غیرفعال سازی و قطع دستگاه، کل عملکرد سیستم مختل می شود. به این دلیل که دریافت و ارسال تمامی دستورات از دستگاه مرکزی صورت می گیرد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد