دستگاه حضور و غیاب ارزان

در بسیاری از شرکت ها و سازمان ها هنگام ورود و خروج کارمندان اشتباهاتی رخ می دهد و یا تقلبی صورت می گیرد که برای جلوگیری از این مشکلات باید از دستگاه حضور و غیاب استفاده کرد.

دستگاه حضور و غیاب ارزان برای مجموعه هایی که دارای افراد و کارمندان کمی هستند مناسب می باشد.خرید این دستگاه برای سازمان و یا شرکت ها دارای مزایای بسیاری می باشد که بعضی از این مزایا شامل موارد زیر می باشد:

  • کنترل دقیق ورود و خروج پرسنل
  • عدم دخالت افراد غیر مسئول
  • محاسبه دقیق اضافه کار و کسر کار
  • محاسبه حقوق و دستمزد پرسنل آسان می شود.
  • آرشیو کاملی از ورو و خروج پرسنل و …نگهداری می شود.
  • افزایش مسئولیت پذیری پرسنل
  • افزایش سود کلی مجموعه
  • امنیت بالا
  • بهبود مدیریت نیروی کار

شاید برخی از شرکت های کوچک به این فکر کنند که به این سیستم احتیاجی ندارند اما بعد از نصب و استفاده از آن متوجه می شوند که تمام مشکلات هنگام محاسبه دقیق حقوق آخر ماه با استفاده از این سیستم حل می شود.

هنگام خرید این دستگاه شما باید به نکاتی از قبیل گارانتی معتبر و طولانی مدت توجه کنید. زیرا محصولی که دارای گارانتی معتبر باشد شما با خیالی آسوده تر خرید خود را انجام می دهید.

انواع دستگاه حضور و غیاب ارزان

دستگاه حضور و غیاب دارای انواع متفاوتی از قبیل دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی،تشخیص چهره،کارتی و رمزی می باشد.که برای خرید باید با تمام مزایا و معایب هر کدام از این دستگاه ها آشنایی داشته باشید.

همچنین دستگاه هایی موجود می باشند که این 3 نوع ویژگی را باهم داشته باشد.به طور مثال دستگاه حضور و غیاب مدل UF100 است که  قابلیت تعریف 2000 اثرانگشت،1500 چهره و 2000 کارت را دارد.شناسایی این محصول از طریق چهره،اثرانگشت،کارت و رمز عبور می باشد.

دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی

این نوع دستگاه دارای امنیت بسیار بالایی می باشد و هیچگونه تقلبی در آن صورت نمی گیرد زیرا اثر انگشت هر شخص منحصر به فرد می باشد.

یکی از معایبی که این نوع دستگاه دارد این است که در فصل های زمستان تایید اثر انگشت را به سختی قبول می کند زیرا این ذستگاه با رطوبت معمولی بدن کار می کند.

سیستم های حضور و غیاب اثرانگشتی نسبت به سیستم تشخیص چهره دارای قیمت ارزان تری می باشد.

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

این نوع دستگاه ها نیز از نظر امنیتی بسیار قوی می باشند زیرا هیچکس دارای چهره ی یکسان نیست.

این مدل یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین نوع دستگاه حضور و غیاب می باشد و نسبت به حضور و غیاب اثر انگشتی دارای مزایای بسیاری می باشد.

در سیستم حضور و غیاب تشخیص چهره،تماس فیزیکی صورت نمی گیرد و هیچ گونه ویروس و یا میکروبی انتقال نمی یابد.برای محل کار هایی که بهداشت و نظافت محیط کار برایشان بسیار اهمیت دارد،خرید این دستگاه گزینه مناسبی برایشان می باشد.

دستگاه حضور و غیاب کارتی

از مزایای این سسیستم می توانیم به کم هزینه بودن دستگاه اشاره کرد.همچنین هنگام تعمیرات این دستگاه شما هزینه کمتری نسبت به سیستم های اثر انگشتی و تشخیص چهره پرداخت می کنید.افرادی که قصد خرید سیستم حضور و غیاب ارزان دارند سیستم های حضور و غیاب کارتی بهترین گزینه برای آنان می باشد.

خرید سیستم حضور و غیاب ارزان

با توجه به تعاریف و آشنایی شما با انواع سیستم های حضور و غیاب شما می توانید بر اساس بودجه ی مورد نظر محصول خود را خریداری کنید.بیشتر مدیران به دلیل نداشتن زمان و وقت کافی توانایی خرید سیستم های حضور و غیاب به صورت حضوری را ندارند.از این رو مجموعه ی اینصب برای حل مشکل شما دارای فروش آنلاین به همراه گارانتی معتبر می باشد.یکی از نکته های حائز اهمیت که هنگام خرید این محصول باید بدانید این است که هزینه تعمیر دستگاه های اثر انگشتی و تشخیص چهره نسبت به دستگاه های کارتی بیشتر است.بیشتر مدیران و یا صاحبان کار برای حضور و غیاب پرسنل از سیستم های اثر انگشتی و تشخیص چهره استفاده می کنند.زیرا دارای امکانات پیشرفته ای می باشند.برای خرید دستگاه حضور و غیاب ارزان می توانید وارد فروشگاه دستگاه حضور و غیاب دستگاه حضور و غیاب اینصب شوید و با خیالی آسوده خریدی مطمئن داشته باشید. سامانه حضور و غیاب شرکت فراتکنو با استانداردهای روز دنیا تهیه می شود.

محصولات این شرکت در کنار کیفیت عالی، قیمت مناسبی دارند. تمامی مدل های آن به عنوان دستگاه حضور و غیاب ارزان و باکیفیت شناخته می شوند. خرید سیستم حضور و غیاب فراتکنو را باید از طریق مراکز تخصصی و رسمی فروش انجام داد. تا بتوان این سیستم حضور و غیاب را با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش تهیه کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد