جدیدترین ردیاب شخصی هوشمند

چگونه می‌توانم همیشه از وضعیت فرزندم مطلع باشم؟

خیلی از والدین ها به دلیل نداشتن زمان کافی نمی توانند کودکان خود را در مسیر مدرسه و یا کلاس همراهی کنند و همیشه از این بابت نگران کودکان خود هستند   . همچنین کودکان به دلیل وقوع خطرات احتمالی بیشتر از سایر افراد در خطر هستند و خانواده همیشه به دنبال تامین محیطی امن برای کودکان و نوجوانان خود هستند. از این رو ما در این مقاله قصد داریم، جدید ترین ردیاب شخصی و کودک را به شما عزیزان معرفی کنیم تا دیگر نگران کودکان خود نباشید.با خرید این ردیاب انگار که شما در کنار کودک خود هستید.

معرفی جدیدترین ردیاب کودک

وظیفه ی اصلی ردیاب نشان دادن موقعیت به صورت آنلاین و لحظه ای می باشد که شما با خرید یک ردیاب شخصی می توانید از موقعیت او به صورت آنلاین با خبر شوید. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، ردیاب شخصی در انواع مدل و برند های مختلفی در بازار موجود می باشد که از بهترین و مطمئن ترین مدل ها می توان به ردیاب شخصی Qbit از برند استیلاک اشاره کرد. با خرید ردیاب شخصی دیگر هیچوقت نگران کودکان خود نیستید. ردیاب هوشمند کودک مدل کیوبیت را شما می توانید در جیب و یا کیف کودکان خود جایگذاری کنید. این ردیاب احتیاجی به نصب ندارد و شما می توانید با قرار دادن سیمکارت درون جی پی اس، کودکان خود را ردیابی کنید. در پک ردیاب شخصی کیوبیت یک عدد سیمکارت رایگان وجود دارد و نیازی نیست شما سیمکارت خریداری کنید.

قابلیت جدیدترین ردیاب کودک :

ردیاب شخصی استیلاک علاوه بر موقعیت یابی آنلاین و لحظه ای دارای قابلیت های زیر نیز می باشد :

  • قابلیت شنود

با استفاده از این قابلیت شما می توانید تمامی صداهای محیط اطراف شخص مورد نظر را شنود کنید و از تمامی صحبت ها و اتفاقات با خبر شوید.

  • دارای کلید اضطراری و یا sos

ردیاب شخصی Qbit دارای دکمه sos می باشد این دکمه به کودکان شما این امکان را می دهد تا در هنگام احساس خطر با فشردن کلیک با نزدیکان خود تماس بگیرد و موقعیت خود را به آنان اطلاع رسانی کند. البته قابل به ذکر است که باید از قبل شماره های نزدیکان خود را در اپلیکیشن ردیاب ذخیره کنید.

  • تعیین محدوده جغرافیایی

از طریق اپلیکیشن ردیاب کیوبیت شما می توانید محدوده جغرافیایی برای کودکان خود مشخص کنید تا به هنگام بیرون رفتن کودکانتان از آن محدوده به شما هشدار داده شود.

  • قابلیت تماس دو طرفه

ردیاب کیوبیت قابلیت تماس دو طرفه دارد و شما می توانید ارتباط صوتی برقرار کنید.

  • دارای اپلیکیشن اندروید و ios

ردیاب شخصی استیلاک دارای اپلیکیشن اندروید و ios می باشد و اپلیکیشن این به ردیاب به زبان فارسی عرضه شده است. شما می توانید از طریق اپلیکشین تمامی قابلیت های ردیاب را فعال و تعریف کنید. دانلود و نصب این برنامه برای اندروید و ios رایگان می باشد.

کاربرد ردیاب شخصی

از کاربرد ردیاب شخصی و یا ردیاب هوشمند کودک می توان به موارد زیر اشاره کرد :

1.در محیط های شلوغ مانند پارک می توانید کودکان خود را به راحتی ردیابی کنید !

مکان هایی مانند شهربازی و پارک از محیط های مورد علاقه کودکان هستند.که به دلیل شلوغی این محیط ها امکان گم شدن کودکان بسیار بالاس.از این رو شما می توانید تنها با خرید یک ردیاب شخصی،کودک خود را از طریق اپلیکیشن ردیابی کنید.

2.استفاده از ردیاب شخصی برای کودکان ناتوان !

خرید ردیاب شخصی برای کودکانی که دارای بیماری سندروم داون، اوتیسم و … هستند بسیار الزامی می باشد. با خرید ردیاب شخصی می توانید در لحظه از موقعیت او با خبر شوید. این کودکان از لحاظ جسمی نسبت به سایر کوکان ضعیف تر می باشند و بهتر است حتما مجهز به ردیاب باشند تا در صورت کمک با فشردن کلید اضطراری شما را از موقعیت خود آگاه سازند.

3.مناسب برای کودکان بیش فعال و یا کودکانی که فعالیت بسیار دارند !

والدینی که کودکان آن ها فعالیت بسیار دارند و شیطنت مداوم دارند نمی توانند کودکان خود را تنها در خانه رها کنند و یا اگر آن ها را در خانه تنها بگذارند، اضطراب و استرس آنها را تهدید می کند.از این رو می توانند با تهیه یک ردیاب شخصی، بدون استرس و نگرانی کودکان خود را تنها در خانه بگذارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد