بهترین برند دزدگیر اماکن

  • آیا هنگام دور شدن از خانه و یا مغازه،نگران وسایل با ارزش و یا اجناس خود هستید؟
  • دوست دارید تا هنگام دور شدن از فروشگاه،منزل و یا اداره از تمام اتفاقات با خبر باشید؟
  • آیا ویلا و یا خانه ای دارید که در فاصله ی دور از شما قرار دارد و شما همیشه نگران آن هستید؟

شاید خیلی از افراد،ترس از سرقت منزل و یا مغازه ی خود را داشته باشند و ندانند چه اقداماتی باید برای رفع نگرنی خود انجام دهند.

از بهترین سیستم های حفاظتی و امنیتی می توان به دزدگیر اماکن ، سیستم های دزدگیر اماکن ، دوربین مداربسته و … اشاره کرد.

دزدگیر اماکن وسیله ای است که ورود افراد غیر مجاز به محل مورد نظر شما را گزارش می دهد.با نصب دزدگیر اماکن شما دیگر نگران سرقت نیستید.خیلی از افراد همیشه با دور شدن از خانه و یا اماکن مهم خود دچار استرس و نگرانی می شوند که نصب دزدگیر اماکن به آن ها کمک می کند تا با خیالی آسوده از محل مورد نظر خود دور شوند زیرا با دزدگیر اماکن از ورود هر شخص غیر مجاز به سرعت با خبر می شوند.

از بهترین برند های معروف می توان به برند گپ ، فایروال و … اشاره کرد در این مقاله قصد داریم چند مورد از بهترین دزدگیر اماکن های موجود در ایران را از این برند به شما عزیزان معرفی کنیم .


بهتربن دزدگیر اماکن ها در ایران

  • دزدگیر اماکن G13

از بهترین دزدگیر اماکن های برند گپ می توان به دزدگیر اماکن G13  اشاره کرد. شما می توانید از راه دور از طریق تلفن همراه دزدگیر اماکن G13  را کنترل کنید.اطلاع رسانی این دزدگیر از طریق پیامک ، خط ثابت و تماس سیمکارتی می باشد.

  •  دزدگیر اماکن +T11

این دزدگیر اماکن نیز از برند گپ می باشد و از پرفروش ترین دزدگیر ها محسوب می شود. اطلاع رسانی این دزدگیر فقط از طریق خط ثابت تلفن می باشد و هنگامی که دزدگیر اماکن فعال می شود،به شماره هایی که در آن ذخیره کرده اید آلارم هشدار می فرستد.یکی از نکاتی که در مورد این دزدگیر باید به آن توجه کنید این است که دزدگیر T11+ هنگامی که برق شهری قطع شود غیرفعال می شود و قابلیت تماس و هشدار را ندارد.

  • دزدگیر اماکن F10

از پرفروش ترین و پر طرفدارترین دزدگیر اماکن های هوشمند می توان به مدل F10  برند فایروال اشاره کرد.این دزدگیر اماکن هوشمند است و شما می توانید از طریق آن تمامی سیستم های برقی منزل و یا مغازه ی خود را از طریق اپلیکیشن این دزدگیر از راه دور کنترل کنید.اطلاع رسانی این دزدگیر از طریق تماس سیمکارتی ، پیامک و تماس خط ثابت شهری امکان پذیر می باشد.این دستگاه هوشمند قابلیت شنود دارد و دارای سخنگوی فارسی است.

  • دزدگیر اماکنF9

این دزدگیر از برند فایروال می باشد و مشابه دزدگیر f10 است با این تفاوت که دزدگیر f9 هوشمند نمی باشد و شما نمی توانید از ریق این دستگاه سیتم های برقی منازل خود را کنترل کنید.این دزدگیر اماکن نیز سیمکارتی می باشد و اطلاع رسانی آن از طریق تماس سیمکارتی ، پیامک و تماس خط ثابت شهری است.

انواع سنسور های مهم دزدگیر اماکن

یکی از نکاتی که قبل از خرید دزدگیر اماکن باید به آن توجه کنید این است که دزدگیر اماکن بدون سنسور کاربردی ندارد و این دو دستگاه مکمل یکدیگر می باشند.از سنسور های مهم دزدگیر اماکن می توان به سنسور حرکتی ، سنسور دود ، سنسور مگنت و سنسور ضربه اشاره کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد