دلایل نخریدن ضبط دست دوم

خیلی از افراد به دلیل علاقه به موسیقی دوست دارند هنگام رانندگی به آهنگ گوش دهند و زمان خود را با گوش دادن به موزیک در ترافیک و در راه سپری کنند.

ضبط ماشین امروزه در انواع برند ها و مدل ها در بازار موجود می باشد و از معروف ترین برند های ضبط خودرو می توان به برند پایونیر، سونی، کنوود، استیلاک و … اشاره کرد. برند های پایونیر و سونی و کنوود همه از گران ترین برند ها و برند استیلاک از ارزان ترین برند های معروف می باشد.

خیلی از افراد بر این باوند که خرید ضبط دست دوم از گران ترین برند بهتر از خرید ضبط از برندی ارزان می باشد. که این تفکر کاملا اشتباه است.

دلایل نخریدن ضبط دست دوم

ضبط دست دوم به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش، فروخته نمی شود و هیچ تضمینی برای کیفیت آن وجود ندارد و زمانی که ضبط شما دچار مشکل شود باید هزینه بسیار و اضافی صرف تعمیر آن کنید. زیرا اکثر افرادی که ضبط دست دوم می فروشند نهایت تا یه هفته مهلت تست می دهند و از آن به بعد شما قادر به برگرداندن دستگاه خریداری شده نیستید.

از این رو برای جلوگیری از تمام این اتفاقات بهتر است شما ضبطی نو با قیمت پایین تر تهیه کنید. با خرید ضبط نو، دستگاه به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش به شما ارائه داده می شود و هنگام بروز مشکلی، شما می توانید از خدمات پس از فروش دستگاه استفاده کنید بدون آنکه هزینه اضافی پرداخت کنید.

ویژگی ضبط های استیلاک

از بهترین ضبط های نو بلوتوثی که دارای قیمت ارزان تری هستند می توان به ضبط های برند استیلاک اشاره کرد. ضبط های استیلاک در انواع پنل ثابت و پنل جدا در بازار موجود می باشد. ضبط پنل جدا برای افرادی که تمایل دارند هنگام پیاده شدن از ماشین، ضبط ماشین خود را بیرون ببرند، مناسب می باشد. با خرید ضبط پنل جدا می توانید مانع سرقت ضبط ماشینتان شوید. البته خیلی از افراد نیز هستند که تمایل به خرید ضبط پنل ثابت دارند.

استیلاک یکی از برند های معروف و قدیمی می باشد که در ابتدا با تولید دزدگیر خودرو، فعالیت خود را آغاز کرد. از ویژگی های ضبط های استیلاک می توان به موارد زیر اشاره کرد :

آی سی بزرگ

تمامی ضبط های استیلاک از نوع آی سی بزرگ مدل 7388 می باشند.  این مدل آی سی نسبت به سایر آی سی های دیگر دارای کیفیت بالاتری هستند. آی سی بزرگ منجر به کیفیت صدای خوب و عالی می شود. تمام آی سی های ضبط های برند استیلاک از نوع بزرگ مدل 7388 هستند. هنگام خرید ضبط حتما به نوع IC آن توجه کنید.

  • توان خروجی بالا

یک ضبط ماشین خوب باید حراکثر توان خروجی 50 وات را داشته باشد.  تمامی ضبط های برند استیلاک دارای حداکثر توان خروجی 60 وات را دارند.

  • قابلیت بلوتوث

این قابلیت به شما این امکان را می دهد تا از طریق بلوتوث گوشی خود به ضبط ماشین متصل شوید و آهنگ مورد نظر خود را پخش کنید. تمامی ضبط های برند استیلاک این قابلیت را دارند و همچنین از سیستم عامل های اندروید و ios نیز پشتیبانی می کنند.

  • دارای انواع پورت ها

از انواع پورت ها می توان به پورت AUX، USB و پورت کارت خوان اشاره کرد. پورت AUX به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از طریق کابلAUX  به ضبط ماشین متصل شوید و آهنگ را پخش کنید. پورت USB نیز برای شارژ کردن گوشی و متصل کردن فلش مورد استفاده قرار می گیرد. پورت کارت خوان نیز برای اتصال رم به ضبط می باشد.تمامی ضبط های استیلاک تمامی پورت های AUX، USB  و پورت کارت خوان را دارند.

  • دارای میکروفون

هنگامی که تلفن همراه شما از طریق بلوتوث به ضبط متصل باشد شما می توانید هنگام تماس صوتی از طریق ضبط ماشین گفت و گو کنید. این نیز از قابلیت های ضبط های استیلاک می باشد.

  • هیت سینک بزرگ

هیت سینک از مشخصه هایی می باشد که هنگام خرید ضبط باید به آن توجه کنید. حتما دقت کنید که ضبط مورد نظر دارای هیت سینک بزرگ باشد زیرا هیت سینک بزرگ باعث افزایش طول عمر ضبط می شود. ضبط های استیلاک تماما دارای هیت سینک بزرگ هستند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد