با ردیاب همه چی رو زیر نظر داشته باش!

  • همیشه ترس سرقت ماشینتو داری؟
  • نگران گم شدن و یا دزدیده شدن کودک خود هستی؟
  • دارای پدر و مادر پیری هستی که از بیماری آلزایمر رنج می برند و نگران گم شدن آنان هستی؟
  • صاحب حیوان خانگی هستی و همیشه استرس مفقود شدن حیوانات بازیگوش خود را داری؟
  • اگه دوس داری همه چیز (از ماشین تا انسان) رو زیر نظر داشته باشی تا آخر این مقاله همراه من باش تا راه چاره ی همه ی مشکلات و بگم بهت!!


کامل ترین و جدیدترین ردیاب خودرو

آمار سرقت خودرودر این روزها  افزایش چشم گیری داشته و همه ی صاحبان خودرو به خصوص افرادی که در شهر های بزرگ سکونت دارند نگران سرقت خودرو هایشان هستند و به دنبال راهی برای افزایش امنیت هستند.

شاید بیشتر ایرانیان با این تفکر باشند که خودرو دارای دزدگیر می باشد و دیگر جای نگرانی نیست! اما این تفکر کاملا اشتباه می باشد زیرا دزدگیر فقط حالت بازدارنده دارد و سارقین امروزه می توانند به سرعت، دزدگیر را غیر فعال کنند. پس نصب دزدگیر به تنهایی کافی نیست اما نصب کردن آن بهتر از نصب نکردن است!!

حال برای امنیت بیشتر خودرو چه کاری باید انجام داد؟!

اگر شما صاحب خودرو می باشید و ماشینتان دارای محل پارک امنی نمی باشد و در تلاشید تا امنیت خودرو ی خود را افزایش دهید استفاده از ردیاب بهترین گزینه می باشد.امروزه سرقت خودرو بسیار افزایش یافته و حفظ امنیت خودرو یکی از الزامات برای صاحبان خودرو می باشد.

با پیشرفت تکنولوژی، ردیاب خودرو از جامع ترین سیستم های امنیتی خودرو محسوب می شود. ردیاب خودرو وسیله ای برای موقعیت یابی آنلاین و لحظه ای می باشد که در هر لحظه و هر مکان شما می توانید از طریق سیستم و یا گوشی موبایل، موقعیت خودروی خود را بررسی کنید.

از موضوعات و نکات مهمی که هنگام خرید ردیاب خودرو باید به آن توجه کنید این است که حتما ردیاب سیمی خریداری کنید زیرا ردیاب سیمی دارای دقت بالاتری نسبت به ردیاب آهنربایی می باشد. همچنین ردیاب سیمی خودرو نیاز به شارژ کردن ندارد و از برق خودرو تغذیه می کند.

نکته ی دیگر این است که حتما توجه داشته باشید که ردیاب سیمی دارای باتری بکاپ باشد تا هنگام قطع برق خودرو توسط سارق، ردیاب غیر فعال نشود.

کامل ترین ردیاب های پیشنهادی

از کامل ترین و پر فروش ترین ردیاب خودرو که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته اند می توان به ردیاب خودرو ST30  و GT06 استیلاک اشاره کرد. این دو نوع ردیاب با وجود تحریم ها تا کنون دچار هیچ گونه قطعی نشده اند و تا کنون تمامی ردیاب های برند استیلاک فعال بوده اند.

ردیاب خودرو ST30 از کامل ترین و بهترین ردیاب های سیمی خودرو محسوب می شود که در مدت بسیار کمی یکی از محصولات پر فروش در حوزه ردیاب خودرو شده است.

استیلاک با در نظر گرفتن نیاز های مردم سعی دارد که بهترین محصولات را در حوزه امنیت مشتریان خود ارائه دهد. با توجه به نیاز های مردم که به دنبال خرید ردیابی ارزان با قابلیت های کامل می باشند، استیلاک محصولی به نام ردیاب خودرو GT06 را موجود کرد تا امکان خرید جی پی اس خودرو برای تمامی افراد امکان پذیر باشد.

کامل ترین و جدیدترین ردیاب شخصی

ردیاب شخصی، کاربرد فراوانی دارد. از کاربرد این وسیله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. این وسیله برای پدران و مادرانی که شاغل هستند و یا به دلایلی توانایی این را ندارند که همراه کودکان باشند و همیشه نگران بچه هایشان هستند ،بسیار کاربرد دارد.برای رفع این نگرانی شما می توانید با استفاده از ردیاب شخصی همیشه از محل و موقعیت کودکان خود با خبر باشید.
  2. در بعضی خانه ها پیر مرد و پیر زن ها و یا افرادی زندگی می کنند که دچار بیماری آلزایمر و یا فراموشی هستند که همیشه اقوام و خانواده های این افراد نگرانشان هستند و همیشه و هر لحظه نمی توانند زمان خود را برای این افراد اختصاص دهند،در این شرایط نیز شما می توانید با نصب ردیاب شخصی بر روی لباس های آنان،همیشه از موقعیت مکانی آنان با خبر باشید و دیگر نگران گم شدن آنان نباشید.
  3. بعضی از افراد دارای سگ،گربه و یا حیوان خانگی می باشند که در بیشتر اوقات استرس گم شدن حیوانات خود را دارند،برای حل این مشکل شما می توانید با نصب ردیاب شخصی،همیشه از موقعیت مکانی حیوانات خود با خبر باشید.

از کامل ترین و جامع ترین ردیاب شخصی می توان به ردیاب شخصی Qbit از برند استیلاک اشاره کرد. این ردیاب با توجه به قیمت مناسب دارای قابلیت های ویژه ای نیز می باشد که می توان موارد زیر را نام برد:

  • دکمه اضطراری SOS
  • قابلیت شنود
  • تعیین محدوده جغرافیایی
  • دارای اپلیکیشن گوشی android و ios
  • قابلیت ارتباط صوتی دو طرفه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد