5 مدل از بهترین دستگاه حضور و غیاب

در زمان های گذشته که سیستم حضور و غیاب نبود،تردد کارمندان و پرسنل یک مجموعه به صورت دستی ثبت می شد که امکان تقلب و خطا در آن وجود داشت.با پیشرفت تکنولوژی و آمدن دستگاه حضور و غیاب به بازار،تردد کارمندان از طریق این سیستم ثبت می شود.با وجود دستگاه حضور و غیاب امکان خطا و تقلب در ثبت تردد کارمندان بسیار کنتر می شود.

سیسستم حضور و غیاب دارای انواع مختلف و متفاوتی می باشد که می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره
  • سیستم حضور و غیاب اثر انگشتی
  • کارتی
  • رمزی و …

از بهترین انواع دستگاه حضور و غیاب می توان به دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و اثر انگشتی اشاره کرد.در این دو دستگاه امکان خطا و تقلب به هیچ عنوان وجود ندارد زیرا اثر انگشت و چهره هر شخص منحصر به فرد می باشد .

یکی از بهترین برند ها در زمینه تولید دستگاه حضور و غیاب برند فراتکنو می باشد که ما در این مقاله قصد داریم بهترین و پر فروش ترین دستگاه های حضور و غیاب در ایران را به شما عزیزان معرفی کنیم.



5 مدل از بهترین دستگاه حضور و غیاب

  • دستگاه حضور و غیاب فراتکنو مدل uface302

این دستگاه یکی از بهترین سیستم های حضور و غیاب محسوب می شود که از 4 روش تشخیص چهره،اثرانگشتی،کارتی و رمزی پشتیبانی می کند.uface302  دارای 3,000 ظرفیت تعریف چهره، 4,000 اثر انگشت و 10,000 کارت می باشد.صفحه نمایش این دستگاه لمسی است و دارای سخن گوی فارسی و خروجی رله نیز می باشد.

  • دستگاه حضور و غیاب فراتکنو مدل mb2000

Mb2000 نیز همانند محصول uface302  از 4 روش تشخیص چهره،اثرانگشتی،کارتی و رمزی پشتیبانی می کند.این محصول دارای ظرفیت تعریف 10,000 کارت، 2,000 چهره و 2,000 اثر انگشت می باشد.تفاوت این دستگاه با دستگاه uface302  در تعداد ظرفیت ها و صفحه نمایش  می باشد. صفحه نمایش mb2000 لمسی نمی باشد و دارای ظرفت کمتری نسبت به uface302  می باشد.

  • دستگاه حضور و غیاب فراتکنو NF50

این دستگاه فقط از روش تشخیص چهره و کارت پشتیبانی می کند و دارای 300 ظرفیت تعریف چهره و 300 کارت را نیز دارد.زمان تشخیص nf50  کمتر از نیم ثانبه می باشد و قدرت تشخیص بالایی دارد.اگر به دنبال خرید دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره هستید این دستگاه از بهترین های دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره می باشد.

  • دستگاه حضور و غیاب فراتکنو مدل F400

اگربه دنبال خرید دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی هستید دستگاه f400 از محصولات پرفروش نوع اثر انگشتی می باشد.ظرفیت تعریف اثرانگشت برای این محصول 3000 عدد می باشد و شما می توانید برای هر شخص 10 اثرانگشت تعریف کنید.

  • دستگاه حضور و غیاب فراتکنو مدل WL50

بعضی از مدیرانی که محدودیت بودجه برای خرید دستگاه حضور و غیاب دارند و به دنبال خرید بهترین دستگاه حضور و غیاب با قیمت مناسب هستند سیستم حضورو غیاب wl50 به آنان پیشنهاد می شود.این دیتگاه از اثر انگشتی و کارت پشتیبانی می کند و قابلیت ثبت 1000 اثر انگشت و 50000 رفت و آمد را دارد.


کاربرد انواع مختلف دستگاه حضور و غیاب

شاید برایتان سوال پیش آید که تفاوت دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی و تشخیص چهره در چیست و هر کدام مناسب چه مکانی می باشد؟!


سیستم حضور و غیاب تشخیص چهره

اگر محیط کاری شما کارگاهی و یا صنعتی می باشد و امکان از بین رفتن اثر انگشت کارمندان وجود دارد بهتر است از دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره استفاده کنید تا پرسنل به راحتی بتوانند تردد خود را ثبت کنند و دچار مشکل نشوند.


سیستم حضور و غیاب اثرانگشتی

این دستگاه مناسب محیط های اداری و مجموعه هایی که احتمال از بین رفتن اثر انگشت پرسنل در آن وجود ندارد مناسب می باشد.ثبت تردد در دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی از طریق اثر انگشت می باشد و هر شخص با دستگاه تماس فیزیکی دارد اما در دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره تماس فیزیکی ای بین شخص و دستگاه وجود ندارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد