5 دلیل برای نصب دوربین مداربسته

امروزه استفاده از دوربین های مدار بسته اهمیت زیادی پیدا کرده است. یکی از دلایل استفاده از سیستم های نظارت تصویری و دوربین های مدار بسته کاهش امنیت و آرامش است. در بخش حفاظت و ایمنی، دوربین های مداربسته علاوه بر ضبط تصاویر از تمامی اتفاقاتی که در محیط مورد نظر در طول شبانه روز رخ می دهد، می توانند در بررسی فیلم ها نکاتی را به مسئولان امنیتی گوشزد کنند که هرگز به چشم متخصص ترین افراد نمی رسد.


 

برخی از مهمترین مزایای استفاده از دوربین های مدار بسته

 

جلوگیری از سرقت و ترساندن مجرمان: در واقع می توان گفت اولین و اصلی ترین دلیل استفاده از دوربین های مداربسته جلوگیری از سرقت و ترساندن مجرمان است. مجرمان بسیار مراقب هستند که توسط دوربین مداربسته دستگیر نشوند. اگر در مکانی دوربین مداربسته را ببینند از قصد خود منصرف شده و مکان دیگری را انتخاب می کنند که امنیت کمتری داشته باشد.


 1- نظارت آسان و افزایش بهره وری کارکنان: امروزه یکی از دغدغه های کارفرمایان بهره وری نیروی کار و نیروی انسانی آنهاست. متأسفانه برخی از کارمندان قبل از شروع به پرسه زدن و فرار از شغل خود منتظر می مانند تا کارفرمای خود محل را ترک کند. با استفاده از سیستم های نظارتی می توان به بالاترین بازده و بهره وری نیروی کار دست یافت. زیرا کارکنان مجموعه بهترین رفتار کاری را حتی در مواقعی که مدیر حضور ندارد از خود نشان می دهند. همچنین مدیر می تواند عادات و رفتارهای کارکنان خود را شناسایی کرده و به بهترین برنامه ریزی ممکن برای توسعه گروه دست یابد


2- اثبات ادعا و کاهش مسئولیت: در تمامی صنوف و محیط ها همواره افراد سودجویی وجود دارند که با ادعاهای نادرست و گمراه کننده قصد سودجویی را دارند. اگر محیطی به این سیستم های نظارتی مجهز نباشد، ممکن است نتواند شواهد کافی مبنی بر دروغ بودن ادعاهای طرف خود ارائه دهد و محکوم به پرداخت هزینه های گزاف باشد. همانطور که قبلا بارها اتفاق افتاده است. بهتر است با پرداخت هزینه ای مناسب محیط خود را تجهیز کنید و از پرداخت هزینه های غیر منطقی خودداری کنید.


3- شناسایی بهتر مشتریان: در برخی از مشاغل کوچک، مدیران مجموعه از دوربین های مدار بسته برای بررسی رفتار مشتریان خود استفاده می کنند. برای مثال فروشگاهی را تصور کنید که مجهز به سیستم دوربین مداربسته است. مدیر فروشگاه با نظارت بر تصاویر دوربین می تواند مسیرهای تردد داخل فروشگاه را بهینه کرده و با تغییر مکان برخی محصولات، دسترسی آسان تری را برای مشتریان ایجاد کند.


4- رسیدن به آرامش: در دنیای شلوغ امروزی باید از هر راهی برای رسیدن به آرامش استفاده کرد. امروزه همه مردم می خواهند از دارایی های خود به بهترین نحو محافظت کنند و مهمتر از آن محیطی امن را برای کارکنان، خانواده، مشتریان و ... فراهم کنند. یکی از امکاناتی که دوربین های مدار بسته در اختیار شما قرار می دهند امکان دسترسی به تصاویر دوربین از راه دور است.


سخن آخر

در این مطلب 5 دلیل مهم برای نصب دوربین مداربسته را برای شما ذکر کردیم. تمام این دلایل در راستای یک هدف انجام می شود و آن، حفظ امنیت و آرامش شماست. بنابراین بسیار مهم است که یک دوربینی خریداری کنید که کیفیت بالایی از نظر وضوح تصویر و عملکرد داشته باشد و زمان زیادی را عمر کند. فروشگاه اینصب یکی از مراکز معتبری است که در حوزه انواع دزدگیر و ردیاب خودرو، دوربین مداربسته، دزدگیر اماکن و ... فعالیت دارد. چنانچه قصد خرید این محصولات را دارید، حتما سری به سایت اینصب بیندازید و با اطمینان خاطر خرید خود را با گارانتی انجام دهید. مشاوران اینصب همه روزه در حال مشاوره و راهنمایی به مشتریان هستند تا به آنها کمک کنند که بهترین خرید را انجام دهند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد