مقایسه دزدگیر تصویری و دزدگیر ساده

مقایسه دزدگیر ساده و تصویری

قبل از خرید هر سیستم امنیتی، لازم است با کاربرد، مزایا و معایب آن آشنا شوید. این اطلاعات به شما کمک می کند بهترین انتخاب را هنگام خرید داشته باشید. هنگام خرید مناسب ترین دزدگیر خودرو باید اطلاعاتی در مورد آن داشته باشید تا بتوانید بهترین دزدگیر خودرو را با کمترین قیمت خریداری کنید. در این مقاله سعی داریم اطلاعاتی در مورد دزدگیر و انواع آن در اختیار شما قرار دهیم و همچنین دو نوع دزدگیر ساده و تصویری را با هم مقایسه کنیم.

اگر قصد خرید دزدگیر خودرو تصویری با کیفیت بالا را دارید، بهتر است قبل از هر چیزی با انواع دزدگیر آشنا شوید. از انواع دزدگیر خودرو می توان به دزدگیر ساده، تصویری، استارتی و سیم کارتی اشاره کرد. انواع این دزدگیرها دارای مدل های متفاوت و متفاوتی هستند. بنابراین قیمت آنها نیز متفاوت است. در ادامه قصد داریم این دو نوع دزدگیر را با هم مقایسه کنیم.

دزدگیر ساده

آلارم های ساده دارای امکانات کمتری نسبت به آلارم های تصویری هستند. به همین دلیل این نوع دزدگیرها قیمت نسبتاً پایین تری دارند. ریموت های دزدگیر ساده بر خلاف ریموت ها صفحه نمایش ندارند و این نوع دزدگیرها دارای ریموت هایی با ظاهر معمولی و ساده هستند.

با نصب دزدگیر ساده بر روی خودرو می توانید با فشار دادن دکمه های روی ریموت به دزدگیر فرمان بفرستید اما هیچ پاسخی از دزدگیر به ریموت ارسال نمی شود. به همین دلیل به این آلارم ها یک طرفه هم می گویند یعنی دستورات را یک طرفه می فرستند.

دزدگیر تصویری

این نوع دزدگیرها نسبت به دزدگیرهای ساده دارای امکانات بیشتر و بهتری هستند. البته لازم به ذکر است که قیمت دزدگیر تصویری نسبتاً بالاتر از دزدگیر ساده است. ریموت این نوع دزدگیر دارای صفحه نمایش است و ریموت های بصری ظاهر زیباتری نسبت به دزدگیر ساده دارند.

با نصب آلارم های تصویری، علاوه بر ارسال دستورات به دزدگیر، قادر خواهید بود با استفاده از ریموت نیز پیام دریافت کنید. به این ترتیب اگر درب خودرو باز باشد، با نگاه کردن به نمایشگر از راه دور متوجه آن خواهید شد. از دیگر مزیت های دزدگیر تصویری می توان به حالت لرزش و لرزش ریموت آن اشاره کرد. اگر زنگ هشدار به صدا درآمد و به دلیل دور بودن ماشین متوجه آن نشدید. با حالت ویبره کنترل از راه دور متوجه آژیر ماشین خواهید شد.

دزدگیر تصویری برد نسبتاً بالاتری نسبت به دزدگیرهای ساده دارد به همین دلیل اکثر افراد برای افزایش امنیت خودرو خود از این دزدگیر استفاده می کنند. به طور کلی دزدگیرهای تصویری بهتر از دزدگیرهای ساده هستند اما اگر به دنبال دزدگیر ارزان قیمت هستید می توانید به سراغ دزدگیرهای ساده بروید.

دزدگیرهای تصویری دارای ریموت تصویری هستند و ظاهر ریموت آنها به دلیل وجود صفحه نمایش زیباتر از دزدگیرهای ساده است. البته توجه داشته باشید که صفحه نمایش ریموت های تصویری بسیار حساس و ظریف است و ضربه های شدید را تحمل نمی کند.

یک طرفه بودن

دزدگیرهای ساده یک طرفه هستند و فقط دستور ارسال شده از ریموت را دریافت و اجرا می کنند. در واقع آنها قادر به ارسال پیام به ریموت نیستند. در صورتی که علاوه بر دریافت دستورات و اجرای آلارم های تصویری، قادر به ارسال پیام به ریموت نیز هستند.

حالت ویبره و کنترل از راه دور

ریموت های دزدگیر تصویری حالت لرزش دارند، در حالی که ریموت های زنگ هشدار ساده لرزش ندارند. اگر زنگ هشدار تصویری به صدا درآید، ریموت دزدگیر شروع به لرزیدن می کند و به صاحب خودرو هشدار می دهد.

زنگ استارت

نوع دیگری از آلارم به نام زنگ استارت شناخته می شود. این نوع دزدگیرها قابلیت روشن شدن خودرو را دارند. دزدگیر استارت هم ساده و هم بصری وجود دارد و بسته به نوع ساده یا بصری قیمت های متفاوتی دارند. این نوع دزدگیرها به دلیل امکان خاموش و روشن شدن خودرو از راه دور بسیار محبوب هستند.

دزد سیم کارتی

نوع دیگر دزدگیر سیم کارت است. این نوع دزدگیرها ترکیبی از دزدگیر و دتکتور هستند و علاوه بر ویژگی های دزدگیر دارای ویژگی های دتکتور نیز می باشند. در واقع یکی از قابلیت ها و امکانات این نوع دزدگیر را می توان تعیین محل قرارگیری خودرو نام برد. در واقع پس از سرقت خودرو با کمک این نوع دزدگیر به راحتی می توانید از محل خودرو خود مطلع شوید. مشابه دزدگیرهای استارت، دزدگیرهای مبتنی بر سیم کارت نیز قابلیت روشن یا خاموش کردن خودرو را دارند.

نتیجه

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با انواع دزدگیر موجود در بازار آشنا کنیم و دزدگیرهای ساده و تصویری را نیز با هم مقایسه کنیم. توجه داشته باشید که هر نوع دزدگیر دارای مدل های مختلفی بوده و با توجه به نوع و برند خود دارای ویژگی ها و امکانات متفاوتی است که قبل از خرید باید آن ها را بررسی کنید.

نظرات 1 + ارسال نظر
lottochi چهارشنبه 11 مرداد 1402 ساعت 15:55 https://www.lottochy.com

حتما از دزدگیر استفاده کنید ، خطر سرقت ماشین رو تا حد قابل توجهی کاهش میده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد